خبرگزاری کار ایران

افشاگری رانگنیک از کارشکنی هیات مدیره منچستریونایتد: این سه بازیکن را می‌خواستم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۳۰۶

رانگنیک فاش کرد که منچستریونایتد از انتقال لوئیز دیاز، یولیان آلوارز و ولاوویچ در پنجره نقل و انتقالات ژانویه خودداری کرد!

به گزارش ایلنا، رالف رانگنیک می گوید که هیئت مدیره منچستریونایتد درخواست او برای جذب مهاجم را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه را متوقف کرده است.

رانگنیک می‌گوید که از باشگاه خواسته تا یک مهاجم جذب کند و اشاره کرد که دوشان ولاهوویچ، که در نهایت در یوونتوس حضور یافت، لوئیز دیاز - اکنون در لیورپول - و مهاجم جدید منچسترسیتی، یولیان آلوارز، همگی در دسترس بودند.

او به خبرنگاران گفت: "جواب در آن زمان منفی بود، هیچ بازیکنی در بازار وجود نداشت که واقعا بتواند به ما کمک کند. تابستان، ولاهوویچ که در آن زمان هنوز در فیورنتینا بود را زیر نظر داشتیم. اینها فقط سه مورد از آنهایی هستند که اکنون به ذهن من می رسد. ما در آن زمان چهار روز مرخصی داشتیم و روز یکشنبه من در مورد مسائل مربوط به میسون گرینوود مطلع شدم و بدیهی است که آنتونی مارسیال قبلاً ترک کرده بود و سپس من متوجه شدم که در عرض چهار روز تعدادی مهاجم را از دست داده ایم و ممکن است منطقی باشد."

این سرمربی آلمانی اضافه کرد: "ما هنوز در سه رقابت بودیم - لیگ قهرمانان، جام حذفی و چهارم در لیگ، اما این در گذشته است و دیگر به ما کمک نمی کند. من با هیئت مدیره صحبت کردم و گفتم آیا حداقل نباید صحبت کنیم و تلاش کنیم و تحلیل کنیم که آیا می‌توانیم بازیکنی را به صورت قرضی یا دائمی بگیریم؟ اما در نهایت پاسخ منفی بود. من هنوز معتقدم که حداقل باید تلاش می‌کردیم. اگر می‌توانستیم ظرف 48 ساعت پیدا می‌کردیم و می‌توانستیم، 48 ساعت زمان کوتاهی است، اما هنوز 48 ساعت فرصت وجود داشت. شاید ارزش تلاش و بحث داخلی را داشت، اما این کار را نکردیم. و انجام نشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز