خبرگزاری کار ایران

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس

آرسنال - منچستریونایتد: جنگ سهمیه آرتتا و رانگنیک در لندن

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۸۲۱

آرسنال از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه امارات میزبان تیم منچستریونایتد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، آرسنال و منچستریونایتد در یک مسابقه بزرگ که به طور بالقوه می‌تواند موقعیت بین چهار تیم برتر هر دو حریف را ایجاد یا از بین ببرد، در عصر امروز در ورزشگاه امارات به مصاف هم خواهند رفت.

توپچی‌ها در اواسط هفته با پیروزی شگفت‌انگیز 4-2 در چلسی، رقابت خود را برای رسیدن به جایگاه لیگ قهرمانان اروپا دوباره آغاز کردند، در حالی که تیم رالف رانگنیک در شکست 4-0 مقابل لیورپول تسلیم شد.

ادی نکتیا 50 دقیقه در چهارشنبه شب طول کشید تا با تعداد گل های الکساندر لاکازت در لیگ برتر در کل فصل برابری کند، زیرا این بازیکن 22 ساله تیم آرسنال را در یک نمایش فوق العاده در استمفورد بریج رهبری کرد تا به ناکامی این تیم طی سه بازی متوالی پایان دهد.

موجی از مصدومیت‌های ویرانگر و ناکامی در تقویت رده‌های تهاجمی در ژانویه به نظر می‌رسید که پس از باخت مقابل کریستال پالاس، ساوتهمپتون و برایتون برای توپچی‌ها گران تمام شود اما تیم آرتتا در بازی بزرگ روز چهارشنبه به میدان رفت و عملکرد موفقی هم داشت.

علیرغم شکست‌های متوالی در خانه مقابل لیورپول و برایتون، آرسنال با کسب 32 امتیاز در بازی‌های خانگی همچنان دارای سومین رکورد برتر در این بخش است و توپچی‌ها تمام انگیزه لازم را برای اجتناب از شکست در سه بازی متوالی در خانه را دارند.

شاید هرگز متوجه نشویم که آیا اریک تن هاگ بازی سه‌شنبه شب را تماشا می‌کرد یا خیر اما سرمربی منتخب منچستریونایتد مطمئناً تصویر خوبی از وظیفه‌ای که در اولدترافورد در انتظار او بود، داشت، زیرا شیاطین سرخ به سادگی توسط لیورپول تکه تکه شدند!

لوئیس دیاز، محمد صلاح (2) و سادیو مانه همگی راه خود را در خط دفاعی یونایتد در یک نمایش شرم آور از سوی شاگردان رالف رانگنیک شکافتند و سرمربی آلمانی اولین کسی بود که اعتراف کرد که تیم نیاز مبرمی به بازنگری اساسی دارد.

روی کین، گری نویل و پل اسکولز اسطوره‌های یونایتد نیز احساسات خود را در شبی که قهرمان 20 مرتبه لیگ انگلیس پایین‌تر از آرسنال به رده ششم به دلیل تفاضل گل سقوط کرد، ابراز کردند و شکست در امارات باعث می‌شود آنها 6 امتیاز از رقبای شمال لندنی فاصله داشته باشند.

منچستریونایتد در حالی به ورزشگاه امارات سفر می‌کند که تنها دو برد در هفت بازی اخیر خود در لیگ برتر به ثبت رسانده است - و همچنین هر سه بازی اخیر خارج از خانه خود را باخته است - و تیم رانگنیک همچنان منتظر اولین کلین شیت فصل خود در لیگ برتر در زمین رقیب است!

به نظر می‌رسد شانس شیاطین سرخ برای پایان دادن به چنین آمار بدی در امارات بسیار کم است، جایی که آرسنال در 3 بازی مقابل آن‌ها شکست ناپذیر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز