خبرگزاری کار ایران

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس

منچستریونایتد - چلسی: طلسم 9 ساله آبی‌ها در اولدترافورد می‌شکند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۳۳۲

تیم منچستریونایتد در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم چلسی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرغم خوش بینی های زودگذر مبنی بر اینکه انتصاب اریک تن هاگ می تواند بازیکنان منچستریونایتد - که برخی از آنها ممکن است برای آینده خود در این باشگاه تحت سرمربی جدید سرمربی جدید خود بازی کنند - را تقویت کند، شیاطین سرخ بار دیگر در رقابت برای لیگ قهرمانان اروپا این بار مقابل آرسنال شکست خوردند. 

صدمین گل کریستیانو رونالدو در لیگ برتر پس از یک هفته غم انگیز برای این بازیکن 37 ساله بسیار خوب بود، اما نونو تاوارس، بوکایو ساکا و گرانیت ژاکا موفق شدند توپچی ها را با نتیجه 3-1 به پیروزی برسانند.

گرفتن تنها 4 امتیاز از 15 امتیاز از ابتدای ماه جاری و از دست دادن سه امتیاز از 4 امتیاز اخیر به این معنی است که منچستریونایتد در خطر سقوط از مکان‌های اروپایی است که اصلا اهمیتی ندارد که به دنبال لیگ قهرمانان اروپا باشد، تیم رالف رانگنیک اکنون در رده ششم قرار دارد.

وستهم نیز در حال نزدیک شدن به منچستریونایتد است و گزارش‌هایی مبنی بر از دست دادن رختکن رانگنیک در اولدترافورد منتشر می‌شود اما شیاطین سرخ حداقل می‌توانند اعتماد به نفس خود را قبل از بازی پنج‌شنبه از فرم خانگی به دست بیاورند.

در واقع، مردان رانگنیک هفت بازی بدون شکست در لیگ برتر را در اولدترافورد پشت سر گذاشتند - به دنبال الگوی یک برد و سپس یک تساوی در زمین خانگی - و از زمان لوئیس فان خال در سال 2015، آنها سه شکست متوالی در لیگ برتر متحمل نشده‌اند.

چلسی پس از دریافت چندین گل در شکست اخیر مقابل آرسنال، می تواند با حریفان آینده خود همدردی کند و توخل همچنین شاهد بود که تیمش در مصاف با وستهام به سختی پیروز شد. درست زمانی که به نظر می رسید قرار است بعدازظهر ناامیدکننده دیگری برای چلسی باشد، کریستین پولیشیچ در مکان مناسب و در زمان مناسب برای تثبیت تیمش در جایگاه سوم حاضر شد و گل برتری را به ثمر رساند.

چلسی اکنون می تواند در صورت پیروزی در بازی امشب، فاصله 8 امتیازی خود را با آرسنال رده چهارم را کم کند و پیروزی در اولدترافورد مطمئناً به آبی ها قبل از دیدار با لیدز یونایتد، اورتون، لسترسیتی، وولورهمپتون و واتفورد یک روحیه مناسب خواهد داد.

همچنین موضوع کوچکی در مورد فینال جام حذفی برای چلسی وجود دارد که حواس‌پرتی‌های خارج از زمین ممکن است تا حدودی روی بازیکنان تأثیر بگذارد اما آن‌ها در همه رقابت‌ها، از جمله هر یک از چهار بازی آخر مقابل تیم های برتر موفق به کسب 9 پیروزی از خانه خود شده‌اند. 

مایکل کریک در اوایل فصل موفق شد چلسی را با منچستریونایتد در استمفوردبریج به تساوی 1-1 راضی کند که با این نتیجه روند بدون برد آبی ها در برابر شیاطین سرخ به 8 بازی از زمان پیروزی 1-0 خانگی در سال 2017 افزایش یافت و از آخرین پیروزی تیم پایتخت در یک مسابقه در تئاتر رویاها، نه سال می گذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز