خبرگزاری کار ایران

ترکیب ایده آل خوان ماتا: "لمپارد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال انگلیس بود"

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۱۴۰

خوان ماتا به عنوان بازیکن منچستریونایتد، چلسی، والنسیا و اسپانیا با برخی از بزرگان فوتبال زمین بازی مشترکی داشته است.

به گزارش ایلنا، خوان ماتا به عنوان بازیکن منچستریونایتد، چلسی، والنسیا و اسپانیا با برخی از بزرگان فوتبال زمین بازی مشترکی داشته است؛ در اینجا، او بهترین یازده نفر از هم تیمی های خود را به اشتراک می گذارد.

خوان ماتا تقریباً هر چیزی را که برای بردن وجود دارد به دست آورده است: او یک جام جهانی، لیگ قهرمانان، لیگ برتر، جام باشگاه های جهان، لیگ اروپا، جام حذفی، کوپا دل ری و مدال جام اتحادیه را به دست آورده است. بنابراین جای تعجب نیست که فهرستی از هم تیمی های او در گذشته و حال، خواندن تاثیرگذاری را به همراه داشته باشد.

کارشناسان فورفورتو با او گفتگو کردند تا بفهمند چه کسی بهترین یازده نفر از هم تیمی هایش را تشکیل می‌دهد ...

ترکیب ایده آل خوان ماتا

دروازه بان: داوید دخیا

"دیوید دوست بسیار خوبی است و همچنین با استعدادترین دروازه بانی است که من با او بازی کرده ام - واکنش های او شگفت انگیز است. هر مربی دروازه‌بانی به شما خواهد گفت که توانایی طبیعی او باورنکردنی است."

دفاع راست: برانیسلاو ایوانوویچ

"در چلسی، او می‌توانست در پست دفاع راست یا دفاع میانی بازی کند و در هر دو پست عالی باشد. او قوی بود، شکست دادنش در نبرد تک به تک بسیار دشوار بود - و حتی در انتهای زمین نیز موثر بود."

مدافع میانی: ریو فردیناند

"او جایگاه بزرگی را در یونایتد برای من داشت و در ابتدای ورودم کمک بزرگی بود. ریو یک رهبر بود و موقعیت او در زمین همیشه درست بود. او با توپ در پایش بسیار راحت بود و در هوا نیز خوب بود."

مدافع میانی: جان تری

"یک سرزن برتر و یک رهبر برای چلسی. من همیشه با ضربات ایستگاهی به دنبال او بودم و او آنجا بود - من به او پاس گل‌‌های زیادی دادم! او می توانست یک ارسال متوسط ​​را به یک پاس گل خوب تبدیل کند..."

دفاع چپ: پاتریس اورا

"او قبل از اینکه من قرارداد امضا کنم، هشت سال در اولدترافورد بود، بنابراین او باتجربه بود. او یک مهره کلیدی در رختکن بود و می توانست به خوبی دفاع کند و حمله کند. شخصیتی عالی که باید در تیم خود داشته باشید."

هافبک میانی: فرانک لمپارد

"یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال انگلیس. فرانک گل های زیادی به عنوان یک هافبک به ثمر رساند. او می‌توانست بازی را عوض کند، یک پاس ارسال کند و همچنین در زمان مناسب به محوطه جریمه برسد تا راه به دروازه را پیدا کند. گلزنی او بهترین ویژگی او بود - چند هافبک این ویژگی را دارند؟ اوه و او همچنین می‌توانست پنالتی‌ها را هم عالی بزند!"

هافبک میانی: مایکل کریک

"قهرمانی گمنام که همیشه در لحظه ها و زمان های مناسب توپ را خوب پخش می کرد. او هم تیمی هایش را بهتر می کرد، مسابقات را کنترل می کرد و این درک او از فوتبال بود که به جریان بازی ها کمک کرد. مایکل تقریباً هر بار تصمیم درستی می گرفت."

هافبک میانی: رایان گیگز

"ما برای مدت طولانی هم تیمی نبودیم، اما بازی با او یک رویا بود. زمانی که من بچه بودم رایان ستاره بزرگی بود و من به او به عنوان یک بازیکن چپ پا نگاه می کردم - او استعداد داشت. او تمام رکوردهای حضور یونایتد را شکست، می‌توانست خیلی سریع بدود و به گل‌های زیادی کمک کند."

مهاجم: وین رونی

"یکی دیگر از بزرگان فوتبال انگلیس. او می تواند همه چیز را در زمین انجام دهد - حتی به عنوان یک هافبک - بنابراین او باید در این ترکیب باشد. او رکورد گلزنی را هم برای یونایتد و هم برای انگلیس شکست و بازی کردن در کنار او یک افتخار بود."

مهاجم میانی: دیدیه دروگبا

"ما خاطرات فوق‌العاده‌ای را با هم تعریف کرده‌ایم، به خصوص آن شب در مونیخ که دیدیه در فینال لیگ قهرمانان 2012 پنالتی را به ثمر رساند. او می‌توانست برای خودش گل بسازد، توپ را در وسط زمین بگیرد و جلو ببرد، و در هوا بسیار قدرتمند بود."

مهاجم: داوید ویا

"من سه فصل در والنسیا و همچنین برای اسپانیا با او بازی کردم. یک تمام کننده فوق العاده با هر دو پا. او آنقدرها قد بلند یا سریع نبود، اما با باهوشی که داشت به یک فوروارد در سطح جهانی تبدیل شد."

سرمربی: رونالد کومان

"این ممکن است چند نفر را متعجب کند، اما من خیلی به او مدیونم. وقتی 19 ساله بودم، لحظات سختی را در والنسیا سپری می کردم و زیاد بازی نمی کردم. او یک بار من را در تمرین دید، مرا به کنار برد و گفت: "فکر می‌کنم می‌توانی بازی کنی، پس به کاری که می‌کنی ادامه بده. با اعتماد به نفس بازی کن - من به تو ایمان دارم و می‌خواهم خودت را ابراز کنی." کومان اولین مربی‌ای بود که در فوتبال حرفه‌ای به من اعتماد کرد، حتی اگر بازیکنان باتجربه‌تری مانند ویسنته در پست من بودند."

ترکیب ایده آل خوان ماتا: "لمپارد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال انگلیس بود"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز