خبرگزاری کار ایران

خیبر خرم آباد و مس کرمان؛ حضور یک تیم لیگ یکی در نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۹۹

در چارچوب دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی دو تیم مس کرملن و خیبر خرم آباد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  بعد از گذشت 40 روز از برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی، سازمان لیگ فوتبال ایران زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی را با حضور 8 تیم استقلال، پرسپولیس، مس رفسنجان، نساجی مازندران، خیبر خرم آباد، آلومینیوم اراک، مس کرمان و خلیج فارس ماهشهر اعلام کرد.

 براساس اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز، سه شنبه 17 اسفند ساعت 14 در سالن روابط عمومی و به صورت وبینار برگزار شد.

طبق این قرعه کشی شاگردان فرزاد حسین خانی در مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید برابر خیبر خرم آباد به میدان برود. این در حالی است که این دو تیم در لیگ آزادگان حضور دارند و رقابت تنگاتنگی در صدر جدول برای صعود به لیگ برتر دارند.

مس کرمان هم اکنون با کسب 40 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و خیبر خرم آباد نیز با 34 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. دو تیم درحالی در این مرحله برابر هم قرار خواهند گرفت که در هفته هفدهم لیگ آزادگان برابر هم به میدان رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. همچنین روز گذشته نیز فراز کمالوند به تازگی هدایت به عنوان سرمربی خیبر انتخاب شد و جانشین عبدالله ویسی شد.

برنده این دیدار در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز