خبرگزاری کار ایران

تصمیمات جلسه فوق العاده یوفا اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۹۶۹

یوفا اعلام کرد ورزشگاه استادو فرانس میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 28 می خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از یوفا، کمیته اجرایی یوفا امروز در پی تشدید اوضاع امنیتی در اروپا جلسه فوق العاده‌ای برگزار کرد. کمیته اجرایی یوفا تصمیم گرفت فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 را از سن پترزبورگ به ورزشگاه استادو فرانس در پاریس منتقل کند.

این بازی طبق برنامه اولیه در روز شنبه 28 می ساعت 21:00 CET برگزار می شود.

یوفا مایل است تشکر و قدردانی خود را از امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به خاطر حمایت شخصی و تعهدش برای انتقال معتبرترین بازی فوتبال باشگاهی اروپا به فرانسه در زمان بحرانی، ابراز کند.

به همراه دولت فرانسه، یوفا به طور کامل از تلاش‌های چندجانبه برای اطمینان از نجات بازیکنان فوتبال و خانواده‌هایشان در اوکراین که با رنج انسانی، تخریب و آوارگی وخیم روبرو هستند، حمایت خواهد کرد.

در جلسه امروز، کمیته اجرایی یوفا همچنین تصمیم گرفت که باشگاه‌ها و تیم‌های ملی روسیه و اوکراین که در رقابت‌های یوفا شرکت می‌کنند، موظفند تا اطلاع ثانوی مسابقات خانگی خود را در مکان‌های بی‌طرف برگزار کنند.

کمیته اجرایی یوفا همچنین مصمم شد که در حالت آماده باش بماند تا جلسات فوق‌العاده بیشتری را تشکیل دهد، به طور منظم در صورت لزوم، وضعیت حقوقی و واقعی را ارزیابی کند و در صورت لزوم تصمیمات بیشتری اتخاذ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز