خبرگزاری کار ایران

کاراگر: یونایتد با رونالدو را بفروشد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۴۱

کاراگر به منچستریونایتد می‌گوید رونالدو را بفروشد تا از ارتکاب «اشتباه بزرگ‌تر» جلوگیری کند.

به گزارش ایلنا، به شیاطین سرخ هشدار داده شده است که برنده 5 توپ طلا تأثیر مخربی بر تیم رالف رانگنیک دارد! جیمی کاراگر به منچستریونایتد گفته که کریستیانو رونالدو را بفروشد تا مرتکب "اشتباه بزرگتر" نشود و مدافع سابق لیورپول انگشت انتقادی را به سمت "CR7" نشانه رفته است.

رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته از یوونتوس به اولدترافورد بازگشت و یونایتد 20 میلیون پوند (27 میلیون دلار) برای جذب مجدد این مهاجم هزینه کرد.

رونالدو در طول اولین حضورش در منچستر بین سال‌های 2003 تا 2009، با زدن 118 گل و کسب سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، به یک اسطوره تبدیل شد اما بازگشت او به خانه تا حدودی ناامیدکننده بوده است.

کاراگر احساس می‌کند که سیرک رسانه‌ای که پس از هر بازی این بازیکن 37 ساله را دنبال می‌کند مانع از پیشرفت کلی تیم می‌شود، ستاره سابق لیورپول و انگلیس به تلگراف گفت: "کمک ارزشمند کریستیانو رونالدو در پیروزی منچستریونایتد مقابل برایتون در لیگ برتر یکی دیگر از موارد دیگر بود. یادآوری اشتهای بی نظیر او برای گل زدن اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد: "یونایتد در تابستان گذشته اشتباه کرد که رونالدو را دوباره به خدمت گرفت. حفظ او در فصل آینده بسیار اشتباهی بزرگ‌تر خواهد بود. چه یونایتد ببرد، چه ببازد یا رونالدو گل بزند یا یک گل ناکامی کوچک را پشت سر بگذارد، باز هم به برند CR7 مربوط می شود و برای تیم کافی نیست. او نمی تواند نادیده بگیرد که این سروصدا از کجا می آید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز