خبرگزاری کار ایران

گل، گل تساوی، دور تکرار: مشکلات منچستریونایتد فراتر از رونالدوست!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۸۳۱

شاگردان رالف رانگنیک بار دیگر با گلزنی در نیمه اول موفق به کسب پیروزی نشدند زیرا بعدازظهر شنبه مقابل ساوتهمپتون با تساوی 1-1 متوقف شدند.

به گزارش ایلنا، آیا در حال حاضر چیزی در فوتبال اجتناب ناپذیرتر از این است که منچستریونایتد سه امتیاز را در نیمه دوم باوجود گلزنی در نیمه اول از دست می‌دهد؟ رالف رانگنیک فکر می‌کرد که تیمش راهی برای اجتناب از اشتباهات مقابل میدلزبورو و برنلی پیدا کرده اما آن‌ها دوباره در روز شنبه در اولدترافورد به یک تکرار رسیدند. گلزنی، دریافت گل تساوی، دور تکرار: یونایتد در یک حلقه گیر کرده و به نظر می رسد پایانی در دیدرس نیست.

به مانند بازی در ورزشگاه تورف مور، یونایتد بازی درخشانی را در برابر ساوتهمپتون شروع کرد، با نشان دادن فرمی که پل پوگبا باعث شد هواداران تعجب کنند که چرا از زمان بازگشت او به باشگاه در سال 2016، هر هفته اینچنین شاهد درخشش او نبودند. ملی پوش فرانسوی در خط میانی تسلط داشت و با یک پاس ویژه که مارکوس راشفورد را به فضای مناسب فرستاد، کلاس بی شک خود را به همه یادآوری کرد. حتی امیدوارکننده‌تر، جیدون سانچو عملکرد مثبت دیگری داشت و دومین گل خود را در سه بازی به ثمر رساند - به همان تعداد گلی که در 23 بازی قبلی خود زده بود!

در هفته‌های اخیر از دیدگاه یونایتد چیزی برای فریاد زدن وجود نداشته اما نمایش‌های سانچو از زمان پایان فیفادی بسیار دلگرم‌کننده بوده است. به نظر می رسید که ضربه او در دقیقه 21 یکی از گل های متعدد میزبان باشد و یونایتد در ضدحمله خطرناک به نظر برسد. با این حال، شما می دانید که چگونه این داستان به پایان می رسد؛ احتمالاً حتی قبل از شروع بازی می دانستید!

یونایتد در 6 بازی قبلی خود از رقبا پیشی گرفته بود و در این میان تنها سه برد را به دست آورد! بنابراین، اتمسفر ناامیدکننده ای وجود داشت که ساوتهمپتون به تساوی 1-1 بر می گردد! رانگنیک منکر وجود یک مسئله ذهنی در اینجاست اما ساشا لنز، روانشناس ورزشی، بر اساس نتایج و عملکردهای اخیر، با سرمربی مخالف است زیرا به محض اینکه یک شکست وجود داشته باشد، به نظر نمی رسد این گروه قادر به واکنش مثبت در پاسخ به آن باشند.

یونایتد باید هنوز پس از نیمه اول عالی در برنلی پر سر و صدا می بود اما آنها دو دقیقه پس از شروع مجدد بازی در نیمه دوم گل را دریافت کردند. آن‌ها تنها 60 ثانیه بیشتر در برابر ساوتهمپتون دوام آوردند، که به لطف چه آدامز به پایان رسید. با این حال، عبور از خط دفاعی یونایتد برای میهمانان بسیار آسان بود.

در واقع، تیم میزبانی که به وضوح اعتماد به نفس نداشت، خوش شانس بود که دوباره گل نخورد، با تلاش و درخشش آرماندو بروخا و استوارت آرمسترانگ که باعث ایجاد انواع خطرات جدی در خط حمله شدند. یونایتد در خط حمله نیز مشکلاتی داشت. رونالدو در ترکیب اصلی حضور داشت و ادینسون کاوانی به دلیل مشکل کشاله ران از میادین دور شد اما پرتغالی باز هم چهره ناامید خود را بروز داد.

او خوش شانس بود که 90 دقیقه دوام آورد زیرا کمی از توپ خارج شد، تلاش کرد دفاع ساوتهمپتون را به مشکل برساند و سرعت کم او باعث شد که او به اندازه برخی از تعویض های یونایتد موثر نباشد. اکنون شش بازی بدون گل برای رونالدو می‌گذرد که طولانی ترین ناکامی او در رده فوتبال باشگاهی از سال 2009 است.

رانگنیک را نمی توان به خاطر اینکه بازیکنانش از موقعیت‌های خود استفاده نکردند سرزنش کرد، اما آنها میانگین گل های کمتری در هر بازی زیر نظر سرمربی آلمانی (1.4) نسبت به هر مربی دیگری در تاریخ لیگ برتر داشتند. این تیم منچستریونایتد واقعاً با مشکلاتی در سراسر زمین مواجه است و زمان کمی برای جمع‌بندی مجدد وجود دارد، زیرا برایتون قرار است عصر روز سه‌شنبه به اولدترافورد برسد تا یک بازی و یک آزمایشی دیگر باشد. در واقع، با توجه به مسیری که 10 روز گذشته برای یونایتد سپری شده تقریباً می توانید تضمین کنید که یونایتد چگونه بازی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز