خبرگزاری کار ایران

بازگشت پوگبا می‌تواند مشکل منچستریونایتد را حل کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۹۱۰

این بازیکن فرانسوی به تمرینات بازگشته اما باید دید آیا او می تواند کاری برای کمبود اعتماد به نفس تیم یا کمبودهای دفاعی انجام دهد.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتدِ گذشته عصر شنبه را با هر سه امتیاز پس از طوفان نیمه دوم و پیروزی 2-0، ویلا پارک را ترک می کرد. با این حال، این منچستریونایتد، آن یونایتد گذشته نیست و متأسفانه منچستریونایتد کنونی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که بدون توجه به هویت سرمربی، همچنان ادامه دارد. رالف رانگنیک، سرمربی موقت، اعتراف کرد که با نگاهی به گذشته، شاید باید به سمت یک دفاع سه نفره می‌رفت تا به تیم استحکام دفاعی بیشتری در برابر استون ویلا بدهد، زیرا تیم استیون جرارد پس از استراحت بین دو نیمه برتری داشت تا به تساوی 2-2 شایسته دست یابد. با این حال، مدیریت درون بازی مرد آلمانی یک مشکل دیگر در یک شب ناامیدکننده برای یونایتد بود.

شکنندگی ذهنی و مشکلات آشنای میان زمین به دو امتیاز کاهش بیشتر در تلاش برای پایان دادن به جمع چهار تیم برتر کمک کرد. بیایید با نیم فصل دوم شروع کنیم. کمتر از دو هفته دیگر، پنجره نقل و انتقالات بسته خواهد شد و همانطور که پیش می‌رود، یونایتد به جذب بازیکنی نزدیک نیست.

موضع باشگاه در مورد پنجره زمستانی هنوز مانند گذشته است: زمان سختی برای تجارت است و آن‌ها فقط به دنبال اهداف تابستانی هستند که به یک دلیل یا دلایلی ناگهان در اواسط فصل در دسترس قرار می‌گیرند. تاریخ به وضوح ثابت کرده  که خریدهای ژانویه می‌توانند تأثیرات متحول کننده‌ای روی تیم‌ها داشته باشند. یونایتد فقط باید به خرید برونو فرناندز برگردد تا تاثیر یک بازیکن به عنوان خرید زمستانی در اولدترافورد را ببیند. و فراموش نکنیم که حرکت های ژانویه قبلی برای نمانیا ویدیچ و پاتریس اورا هم بد نبود!

اما به نظر می‌رسد که هواداران یونایتد باید منتظر بمانند تا حضور در موقعیت مشکل خود را همچنان نظاره‌گر باشند. اهداف اصلی یونایتد یعنی دکلان رایس و جود بلینگهام در چند هفته آینده جابه‌جا نخواهند شد و در حالی که آمادو هایدارا، هافبک لایپزیگ، گزینه قابل‌دستیابی‌تری در این پنجره است، هنوز رویکرد رسمی وجود ندارد و منابع می‌گویند که با این درآمدها جذب او بعید است.

 سپس پل پوگبا وارد می‌شود. ملی پوش فرانسوی پس از یک وقفه طولانی به دلیل مصدومیت از ناحیه ران به تمرینات بازگشته و می تواند ماه آینده به میادین بازگردد، اما اگر به نحوه دریافت گل‌های یونایتد مقابل استون ویلا نگاه کنید، بازگشت او یک تفاوت بزرگ نخواهد بود یا آنچنان که باید نتیجه ای نخواهد داشت. از خلاقیت این بازیکن 28 ساله استقبال می شود، اما یونایتد در بیرمنگام به دلیل نداشتن سپر دفاعی قوی که یک هافبک درجه یک و عمیق ارائه می‌کند، مجازات شد. در ویلا پارک، سرعت نمانیا ماتیچ و موقعیت فرد نیز مشکل ساز بود. این برزیلی اگرچه به خلق گل دوم فرناندز کمک کرد اما باعث شد تا یونایتد در گل تساوی دیرهنگام ویا گرفتار شود. عدم کنترل در خط میانی باعث شده تا یونایتد در این فصل بارها ناامید شود.

در حالی که جرارد، فیلیپ کوتینیو را مجبور کرد تا از روی نیمکت به بازی بیاید تا بازی را تغییر دهد، رانگنیک در موقعیتی نبود که بتواند یک خرید هیجان‌انگیز در ژانویه خود را به عنوان بازیکن تعویضی معرفی کند. رانگنیک علیرغم اعتراف به دشواری جابجایی در پنجره ژانویه، خط میانی را به عنوان منطقه ای برای پیشرفت در نظر گرفته اما مگر اینکه مدیران نظر خود را در مورد انجام معاملات در چند هفته آینده تغییر دهند، او باید با همان تیم و بازیکنانی که در اختیار دارد، باقی بماند.

بنابراین، او باید از استعدادهایی که در اختیار دارد بهترین استفاده را بکند، به این معنی که او باید همین الان مشکل ذهنی را که یونایتد را عقب نگه می دارد، حل کند. اوله گونار سولسشر در زمانی که هدایت یونایتد را برعهده داشت اعتراف کرد که گاهی اوقات بازیکنان در اولین نشانه مشکل دچار وحشت می شوند و در نتیجه بازی‌ها را تا پایان نمی‌بینند. رانگنیک با این ادعا که تیمش پس از گل جیکوب رمزی در ویلا پارک دچار وحشت شد، موافق نبود، اما آن‌ها به اندازه کافی متعهد نبودند و تجربه کافی برای مقاومت در برابر حملات سریع را نداشتند.

در واقع، تنها چهار دقیقه بعد از گل اول، میزبان به تساوی رسید. با توجه به اینکه بهترین عملکرد یونایتد در دوره کوتاه حضور رنگنیک تا پیش افتادن دو بر صفر از حریف بود، سخت بود، اما واضح است که بازیکنان وقتی شرایط سخت می‌شود، اعتماد به نفس ندارند. اکنون این وظیفه بر عهده سرمربی است که از مهارت های انگیزشی خود برای بازگرداندن برخی از باورها و سرسختی‌های ذهنی استفاده کند، زیرا روسای او برای پاسخ به درخواست خرید در پنجره زمستانی نگاه نمی کنند و بازگشت پوگبا نیز بعید به نظر می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز