خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۳۷۳

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال هم با درخشش تیم های بالای جدول به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم با انجام 8 دیدار در دو روز گذشته به پایان رسید و مطابق هر هفته از این رقابت‌ها برخی از بازیکنان با درخشش در ترکیب تیم‌های خود عملکرد قابل قبولی داشته و در نتیجه بازی تاثیرگدار بودند و به همین بهانه تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم که می‌بینید:

 

دروازه‌بان: سیدحسین حسینی (استقلال)

استقلال در شرایطی توانست در ورزشگاه آزادی ذوب آهن را شکست دهد که حریف اصفهانی چند موقعیت خوب روی دروازه آبی‌ها ایجاد کرد ولی حسینی با واکنش‌های به موقع و عملکرد خوب خصوصاً روی دو موقعیت خیلی حساس توانست دروازه را نجات دهد تا هم سه امتیاز بازی به حساب استقلال واریز شده و هم یک کلین شیت به نامش در این هفته از رقابت‌ها ثبت شود و او ستاره تیمش در این بازی بود.

 

مدافع راست: سیدفاخر تهامی (صنعت نفت)

مدافع راست تیم فوتبال صنعت نفت روز خوبی مقابل تراکتور پشت سر گذاشت و توانست به خوبی حملات تیم تبریزی را از جناح خودش دفع کند و در نفوذها هم خوب و موثر ظاهر شد و چند موقعیت برای بازیکنان تیمش روی دروازه ایجاد کرد که به درستی مورد استفاده قرار نگرفت ولی در مجموع در پست خودش بهترین بازیکن هفته بود و در 3 امتیاز مهم نفتی‌ها در هفته هفدهم مهره موثر و مهمی بود.

 

مدافع میانی: عارف آقاسی (فولاد خوزستان)
مدافع تازه به فولاد بازگشته در همان دیدار اول حسابی خوش درخشید و زیر نظر نکونام دارد به روزهای اوجش برمی‌گردد و در بازی مقابل آلومینیوم هم در قامت یک ستاره ظاهر شد. آقاسی علاوه بر ایستادگی خوب مقابل حملات مهاجمان زهردار آلومینیوم، تک گل سه امتیازی بازی را هم به ثمر رساند تا چهره اول تیمش در این پیروزی باشد. او 13 باز پس گیری توپ، 4 قطع پاس و 9 دفع توپ داشت و در مجموع بهترین بازیکن تیم نکونام در این هفته بود.

 

مدافع میانی: مجید نصیری (مس رفسنجان)

مس هم در هفته هفدهم یک پیروزی خوب و با ارزش به نام خودش ثبت کرد که حاصل درخشش بازیکنان این تیم خصوصاً چند چهره ویژه بازی بود که یکی از آنها محمد نصیری، مدافع میانی این تیم است که روی توپ های هوایی به خوبی عمل کرد و اجازه ایجاد خطر روی دروازه تیمش را نداد و از طرفی توانست یکی از دو گل تیمش را به زیبایی به ثمر برساند تا تاثیر مهم و ویژه ای روی پیروزی این هفته مسی‌ها در مشهد داشته باشد.

 

مدافع چپ: جعفر سلمانی (استقلال تهران)
استقلال به هر شکل ممکن هفته هفدهم توانست برابر ذوب آهن در ورزشگاه آزادی پیروز شود و اگرچه عملکرد این تیم و شکل بازی آنها دلچسب نبود ولی در نهایت با فرصت طلبی توانستند از تک موقعیت خود استفاده کرده و مقابل حملات حریف هم به خوبی ایستادگی کنند. تک گل آبی ها در این بازی روی پاس خوب جعفر سلمانی به یامگا به ثمر رسید و این گل سه امتیاز برای استقلال به همراه داشت و در سایر دقایق هم شاهد بازی خوبی از سلمانی در دفاع چپ استقلال بودیم و یکی از نفرات تیم منتخب هفته است.

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

کمال کامیابی‌نیا نشان داده هر زمان روی فرم باشد یک ستاره برای تیمش است و کار تیم حریف مقابل او بسیار سخت خواهد بود. کمال این روزها به دوران اوجش برگشته و یک رهبر در میانه میدان برای تیمش است که وظایف هافبک دفاعی را هم در تخریب حملات حریف و هم در بازیسازی از انتهای زمین برای بازیکنان هجومی تیمش به خوبی ایفا می‌کند. او یک گل زیبا و زودهنگام هم به ثمر رساند تا نقش موثری در پیروزی تیم ایفا کند.

 

هافبک هجومی: سعید صادقی (گل گهر سیرجان)

صادقی این روزها بهترین فصل فوتبالی خودش را زیر نظر امیر قلعه نویی سپری می‌کند و پیشنهادات ریز و درشتی که در پنجره زمستانی داشت نشان می‌دهد او چقدر در این فصل از نظر فوتبالی بهتر از همیشه است. صادقی تا اینجای فصل بهترین و موثرترین بازیکن گل گهر بوده و در دیدار مقابل فجرسپاسی هم با دادن یک پاس گل و درکنار آن 5 پاس کلیدی، 4 دریبل موفق و 4 قطع پاس روز خوبی مقابل فجری ها داشت و یکی از ستاره های هفته بود.

 

هافبک هجومی: محسن آذرباد (مس رفسنجان)

دیگر کم کم باید لقب مهندس فصل بیست و یکم را به هافبک خلاق و طراح مس رفسنجان بدهیم که هر هفته نشان می‌دهد عملکردش تا اینجای کار اتفاقی نبوده است. آذرباد با ارسال دو پاس گل در دیدار مقابل پدیده طراح پیروزی و کسب سه امتیاز برای تیمش بود و حضور او در ترکیب برای مهاجمان تیم یک نعمت است. او علاوه بر این 2 پاس گل، 4 پاس کلیدی، 8 بازیابی توپ و 2 شوت در چهارچوب داشت که می‌توانست اختلاف گل با حریف را بیشتر کند ولی با بدشانسی گل نشد.

 

مهاجم کناری: وحید امیری (پرسپولیس)

امیری یک آچارفرانسته در ترکیب پرسپولیس است و عادت کرده‌ایم در هر پستی که پرسپولیس در هر بازی بازیکن کم دارد امیری را آنجا بازی دهد و شاهد درخشش او در آن پست باشیم. امیری روز درخشانی در دیدار برابر نساجی داشت و چهره اصلی تیمش در برتری در این بازی بود که یک گل زد، یک پاس گل داد، چندین موقعیت ایجاد کرد و 3 پاس کلیدی و 11 نبرد موفق در جلوی زمین نشان از این دارد که ستاره اصلی تیمش در این پیروزی بود.

 

مهاجم کناری: کوین یامگا (استقلال تهران)

همچنان پا به پای گادوین منشا در جدول گلزنان می‌تازد و مدعی آقای گلی است و این در شرایطی برایش به ثبت رسیده که مهاجم نوک و مهاجم هدف تیمش نیست. یامگا بازهم نشان داد متخصص گلزنی به ذوب آهن است و در کنار دو گلی که در بازی رفت زده بود، این هفته هم تک گل سه امتیازی تیمش را با یک ضربه سر زیبا و دقیق به ثمر رساند تا صدرجدول و اختلاف 3 امتیازی همچنان برای آبی ها حفظ شود.

 

مهاجم نوک: سجاد شهباززاده (سپاهان)

سپاهان هم در هفته هفدهم لیگ برتر حسابی گل کاشت و به یک برتری قاطع و پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان دست پیدا کرد تا همچنان یکی از تیم های کورس بالای جدول محسوب شود. سپاهان بازیکن خوب در این بازی زیاد داشت ولی سرآمد همه آنها بدون شک سجاد شهباززاده است که با یک گل و یک پاس گل بیشترین سهم را در برتری تیمش داشت و علاوه بر آن 4 پاس کلیدی و 2 شوت در چهارچوب هم داشت و اگر خوش شانس تر بود می‌توانست یک گل و یک پاس گل دیگر هم به ثبت برساند.

 

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز