خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۲۷

لیگ برتر بیست و یکم به پایان هفته بیست و ششم خود رسید و چند تیم با درخشش بازیکنان خود نتایج قابل قبولی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و هشت دیدار مختلف در یک روز برگزار شد و مطابق هر هفته برخی بازیکنان با درخشش در ترکیب تیم‌هایشان در نتیجه بازی موثر ظاهر شدند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی (ذوب آهن)

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

گلر ذوب آهن روز درخشانی مقابل پرسپولیس و مهاجمانش داشت و با واکنش‌های به موقع خودش بارها دروازه این تیم را نجات داد و اگر عملکرد خوب فرعباسی نبود ممکن بود پرسپولیس‌ یک برد پرگل به دست بیاورد. اوج کار فرعباسی روی سوپر واکنشی رقم خورد که به ضربه فوق العاده مهدی ترابی داشت و توپ را از سه کنج دروازه بیرون کشید. فرعباسی روی گلی که خورد هم مقصر نبود. 

 

مدافع راست: مهدی شیری (فولاد)

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

مدافع راست فولاد زیر نظر جواد نکونام حسابی به روزهای خوب خودش رسیده است و خودش هم به این موضوع اذعان دارد که فولاد و نکونام باعث شکوفایی او شدند و روزهای تلخ پرسپولیس را از یاد برده است. فولاد برد خوبی مقابل صنعت نفت داشت و یکی از نفراتی که عملکرد قابل قبولی از خودش ارائه داد مهدی شیری بود که هم در دفاع کم اشتباه ظاهر شد و هم به فاز هجومی تیمش کمک کرد. 

مدافع میانی: رافائل سیلوا (استقلال)

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

جدایی سربازان خط دفاع استقلال در نیم فصل یک خوبی داشت و آنهم ورود یک مدافع خارجی کلاسیک و با کیفیت به فوتبال ایران بود. رافائل سیلوا مقابل شهر خودرو یک بار دیگر کلاس بازی بالای خودش را نشان داد. جایگیری‌های به موقع، موفقیت در اکثر نبردهای دفاعی و روز کم اشتباهی که در قطع توپ از مهاجمان حریف داشت در کنار توانایی بازیسازی از انتهای زمین نیاز استقلال به یک استاپر را در عقب زمین کاملا برطرف کرده و بخش زیادی از فشار هجومی تیم مشهدی روی دروازه را خنثی کرد تا گلر جوان آبی پوشان خیلی اذیت نشود. 

 

مدافع میانی: محمد آقاجانپور (تراکتور)

تراکتور روز خوبی مقابل هوادار داشت و توانست بعد از چند هفته یک نتیجه خوب با هدایت ساغلام کسب کند. اگرچه خوردن دو گل برای خط دفاعی قرمزهای تبریزی آمار خوبی به نظر نمی‌رسد ولی این به دلیل نمایش هجومی این تیم با حضور مدافعان بود. محمد آقاجانپور هم با زدن یکی از سه گل تراکتور نمره قبولی از این بازی گرفت و در برتری تیمش مثمر ثمر ظاهر شد. او روی دو گل دریافتی تراکتور هم قصوری نداشت و به همین دلیل در جمع برترین های هفته جای گرفت. 

 

مدافع چپ: شایان مصلح (گل‌گهر )

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

گل گهر در روزهایی که فضای بیرونی ملتهبی بابت باز شدن دوباره پرونده اریک بایناما دارد در فضای درونی خود در آرامش توانست یک برد خوب مقابل آلومینیوم کسب کند و فینالیست جام حذفی را در یک بازی کم دردسر شکست دهد. شایان مصلح، مدافع چپ گل گهر که در این بازی از ابتدا درون زمین بود یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند و چند پاس خوب هم برای هم تیمی هایش ارسال کرد. قدرت حمل توپ خوب شایان از ویژگی های مهم اوست که در این بازی به کمک گل گهر آمد. 

 

 

هافبک میانی: رضا شکاری (گل گهر سیرجان)

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

رضا شکاری که فصل خوبی در لباس گل گهر داشته در روزهایی که این تیم مهاجم نوک تخصصی نداشت در این پست برای تیمش ایفای نقش کرد و گل‌های خوبی زد و حالا در پست اصلی خودش یعنی پشت مهاجم در ترکیب این تیم می‌درخشد. شکاری خط هافبک تیم آلومینیوم را خیلی آزار داد و بارها با حرکات ترکیبی و برداشتن یک مقابل یک ها برای تیمش موقعیت سازی کرد و یکی از این موقعیت‌ها از سوی خودش تبدیل به گل شد. 

 

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

وینگر پرسپولیس‌ در رو بازگشتش به ترکیب این تیم و در شرایطی که نتوانستند نتیجه دلخواه را برابر ذوب آهن کسب کنند ستاره تیمش بود و برای کسب هر سه امتیاز سرخپوشان همه کار کرد ولی چیزی بیشتر از یک پاس گل در این دیدار عایدش نشد. پاس تودر ترابی برای تمیروف برای او چاره‌ای جز گلزنی نذاشت. ترابی موقعیت‌های دیگری هم برای هم تیمی‌های خودش ساخت که استفاده نشدند و شوت زیبایی هم به سمت دروازه گاندوها زد که حبیب فرعباسی با واکنشی فوق العاده مانع شکل گیری یک گل خیلی زیبا شد. 

 

هافبک هجومی: محمدرضا حسینی (سپاهان)

این دومین هفته‌ است که حسینی برای سپاهان خوش می‌درخشد و مقابل استقلال هم یکی از برترین های تیمش بود. سپاهان بازی شاداب و جذابی مقابل پیکان نداشت و شکل بازی دو تیم مانع ایجاد موقعیت‌های زیاد روی دروازه‌ها شد ولی فرصت طلبی حسینی در این دیدار تک گل سه امتیازی بازی را برای شاگردان نویدکیا به همراه داشت تا او نماینده تیمش در تیم منتخب هفته ما باشد. 

 

مهاجم: سعید باقرپسند (ذوب آهن)

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

خرید خوب نیم فصل ذوبی ها بعد از یک هفته نیمکت نشینی و حضور به عنوان یار تعویضی، مقابل پرسپولیس به ترکیب اصلی برگشت و خیلی زود جواب اعتماد مهدی تارتار را با گل فرصت طلبانه‌ای که در دقیقه ۲ بازی وارد دروازه حامد لک کرد، داد. او فرصت داشت تا دو بار دیگر دروازه پرسپولیس را باز کند و اگر کمی با دقت بیشتری ضربات آخر را می‌زد ممکن بود در این دیدار هت تریک کند. باقر پسند هم روی زمین و هم روی هوا مهاجم خوب و با کیفیتی است و تا حدود ضعف خط حمله ذوب آهن در نیم فصل نخست با حضور او برطرف شده است. 

 

مهاجم: آرمان رمضانی (استقلال تهران)

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

اگر بازی فیزیکی و درگیرانه رمضانی و آزارهایی که به خط دفاعی شهر خودرو به واسطه قدرت بدنی بالای خودش در طول دقایق حضورش در زمین را هم در نظر نگیریم و دو فرصت خوبی که به این واسطه به دست آورد و یک موقعیتی که برای هم تیمی‌هایش ساخت را هم در نظر نگیریم، همان یک گل ثانیه‌های پایانی بازی که سه امتیاز را برای استقلال به ارمغان آورد و تاثیر بسزایی که احتمالاً روی سرنوشت قهرمانی خواهد داشت برای او کافی است تا در تیم منتخب هفته قرار بگیرد. گل امروز آرمان نقش پررنگی در معادلات قهرمانی خواهد داشت. 

 

مهاجم: محمد عباس زاده (تراکتور)

دیدار با هوادار بازی و روز خاص عباس زاده بود و با روی فرم ترین حالت این مهاجم در طول این فصل روبرو بودیم که با زدن دو گل و ایجاد موقعیت‌های فراوان نقش اول این سه امتیاز مهم برای تراکتوری‌ها را ایفا کرد. عباس زاده البته یک پنالتی هم اوایل بازی از دست داد و شاید اگر گل می‌شد با هت تریک در بازی با هوادار عملکردش را می‌سنجیدیم. عباس زاده می‌تواند بهترین بازیکن هفته بیست و ششم لقب بگیرد. 

 

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز