خبرگزاری کار ایران

خلعتبری: فولاد فصل بعد مدعی قهرمانی خواهد بود/ در جریان رفتن نکونام به استقلال نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۶۱۱

وینگر تیم فولاد از وضعیت خودش در این تیم صحبت کرد.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی فولاد مقابل پدیده اظهار داشت:  ما هفته قبل بازی سخت و سنگینی با سپاهان داشتیم و به نتیجه قابل قبولی رسیدیم و کسی فکرش را نمی‌کرد بتوانیم به سپاهان سه گل بزنیم. بازی با پدیده هم بازی سختی بود و تیم ما از ابتدای سال و از زمانی که در مسابقات آسیایی بودیم برنامه فشرده‌ای داشت و واقعاً خسته بودیم. با این حال موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و شایسته برد بودیم ولی با این تساوی رتبه چهارمی را از دست دادیم.

وی داد: فولاد از تیم‌های خوب امسال بود و جایگاهمان می‌توانست بالاتر از این باشد و حتی می‌توانستیم در کورس قهرمانی باشیم. فولاد فصل سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و با این شرایط و سختی‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم. 

این بازیکن در مورد نیم فصلی که به فولاد اضافه شد عنوان کرد: من با فولاد به قهرمانی سوپرجام رسیدم و به آسیا هم راه پیدا کردم. به هر چه که میخواستم در یک نیم فصل رسیدم و انشاءالله فصل بعد حتی فولاد از آنچه که این فصل دیدید بهتر خواهد شد و امیدوارم اتفاقات بهتری رخ بدهد. جایگاه فولاد بالاتر از این حرف‌ها است و می‌تواند فصل بعد تا قهرمانی هم پیش برود.

خلعتبری در پایان در مورد شایعات پیوستن نکونام به استقلال گفت: من اطلاعی در این مورد ندارم ولی آقای نکونام گفت فعلاً قصد رفتن به استقلال را ندارد. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند موفق باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز