خبرگزاری کار ایران

سکوت آگوئرو در مورد حمله قلبی شکست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۴۶۷

سرخیو آگوئرو توضیح داد که چگونه متوجه شده است که مشکل قلبی او جدی است.

به گزارش ایلنا، سرخیو آگوئرو ستاره سابق منچسترسیتی در مورد بیماری قلبی که منجر به بازنشستگی او شد و لحظه ای که متوجه شد مشکل جدی است، صحبت کرد.

آگوئرو به طور ناگهانی در پاییز و تنها چند ماه پس از انتقال آزاد به بارسلونا مجبور به بازنشستگی شد. او برای اولین بار پس از پایان دادن به دوران حرفه‌ای خود، توضیح داد که چگونه چنین لحظه ترسناکی را در زندگی تحمل کرده است.

آگوئرو پس از تشخیص بیماری قلبی مجبور به پایان دادن به دوران حرفه‌ای شد. او در نهایت فقط پنج بازی برای بارسلونا انجام داد تا اینکه باشگاه او را برای مدت نامعلومی از حضور در میادین محروم کرد.

این مرخصی پس از اینکه آگوئرو به شدت موضوع پی برد، به سرعت به بازنشستگی تبدیل شد و او این تصمیم را در اولین کنفرانس خبری عمومی خود از زمان اعلام بازنشستگی، منعکس کرد.

آگوئرو در توییچ گفت: "15 روز اول دوران بدی داشتم. وقتی این اتفاق افتاد، فکر کردم چیزی نیست و حالم خوب می شود، اما وقتی به بیمارستان رسیدم و آنها مرا در یک اتاق کوچک تنها گذاشتند و مانیتورهای زیادی در اطرافم داشتند، متوجه شدم چیزی واقعا بد است. بعد از دو روز بستری شدن در بیمارستان، شروع به عصبی شدن کردم."

آگوئرو در ادامه گفت که او یک عمل جراحی کوچک انجام داد که پزشکان یک ریزتراشه در قفسه سینه او گذاشتند تا به آنها اجازه دهد به طور دائم ضربان قلب او را کنترل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز