خبرگزاری کار ایران

بعد از دی بروین، دیاس و کانسلو؛

گزارش: حالا وقت آن است که گواردیولا تمدید کند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۵۴

با توجه به تمدید قرارداد اغلب بازیکنان، قهرمانان لیگ برتر باید سرمربی خود را متقاعد کنند که بماند.

به گزارش ایلنا، در طول 12 ماه گذشته، منچسترسیتی هوشمندانه حرکت کرده و برخی از مهم ترین بازیکنان خود را با قراردادهای بلندمدت به خدمت گرفته است. تنها در هفته گذشته، ژائو کانسلو با قرارداد جدیدی موافقت کرد که او را تا سال 2027 در باشگاه نگه می دارد، در حالی که بازیکنان جوان درجه یک، جیمز مک آتی، جاش ویلسون-اسبرند و اسکار باب نیز تمدید کردند. کوین دی بروین، روبن دیاس، ادرسون، جان استونز و کول پالمر نیز در سال گذشته قرارداد خود را تمدید کردند. انتظار می رود فیل فودن نیز از این روند پیروی کند، در حالی که گزارش هایی از قراردادهای جدید احتمالی برای برناردو سیلوا و رودری نیز وجود دارد.

هسته‌ بازیکنانی که آینده‌شان را به باشگاه متعهد می‌کنند، ثبات را حفظ می‌کنند و باید به آنها بستری برای موفقیت پایدار بدهد. باشگاه‌ها همیشه به احتمال زیاد بازیکنان زیادی دارند، اما وضعیت ایده‌آل این است که چند بازیکن وارد و خارج شوند تا شادابی خود را حفظ کنند و از پیر شدن بیش از حد بازیکنان درکنار هم محافظت کنند.

جک گریلیش تنها بازیکن تازه وارد تابستان گذشته بود و ملی پوش انگلیسی جرقه و اصالتی را به تیم اصلی اضافه کرده حتی اگر عملکرد او هنوز کاملاً تکمیل نشده باشد. احتمالاً قبل از شروع فصل بعدی یک مهاجم جدید اضافه می‌شود، که یک جایگزین جدید اضافه می‌کند و سیتی باید سبک بازی خود را تغییر دهد تا پیش بینی کردن آن‌ها آسان نباشد.

پپ گواردیولا از تکسیکی بیگیریستین، مدیر باشگاه به خاطر اینکه توانسته‌اند یک تیم قدرتمند را در کنار هم نگه دارند، قدردانی می کند. او پیش از دیدار روز شنبه مقابل فولام در جام حذفی گفت: همه آنها عاشق بازی فوتبال هستند، برای سال‌های زیادی تمرکز فوق العاده‌ای داشته‌اند و ما باید آنها را حفظ کنیم و باشگاه عملکرد درخشانی داشته است. هر فصل باید کمی حرکت کند، در این سال‌ها با شرایط همه گیری کرونا، برای هر باشگاهی در سراسر جهان سخت است، نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. اما روح و قلب تیم جوان است و حفظ آن برای سال های آینده بسیار مهم است.

گزارش: حالا وقت آن است که گواردیولا تمدید کند!

گواردیولا در بارسلونا و بایرن مونیخ ترکیب تیمش را جمع کرده بود اما در پنج سال و نیم حضورش در انگلیس همیشه اینطور نبوده است. وقتی او هدایت تیم را برعهده گرفت، تیم اول از نظر کیفی ضعیف بود و در سه پنجره نقل و انتقالات اول تغییرات اساسی صورت گرفت زیرا او به شکل و عمقی که می‌خواست، دست یافت. گواردیولا افزود: "شما نمی توانید در یک فصل نقل و انتقالات 11 بازیکن را تغییر بدهید. هسته یعنی روح تیم باید تا جایی که ممکن است، باقی بماند. وقتی چند بازیکن را جابه جا می کنی، امکان ندارد آنها یکباره 10 بازیکن باشند."

این ثبات همچنین باید به بزرگترین تمدید قرارداد کمک کند، تمدید قرارداد با خود گواردیولا! 18 ماه از قرارداد فعلی گواردیولا باقی مانده است که باعث می شود او به 7 سال حضور در این باشگاه برسد - بسیار بیشتر از مدتی که در نقش‌های قبلی مربیگری داشته است.

او می گوید که بخش اخیر تمدیدها نشان دهنده تمرکز باشگاه بر آینده است و او همچنان روی هدف موفقیت متمرکز است. او گفت: «مدیر باید امروز، امروز، امروز، حتی فردا کار کند، اما باشگاه باید به ویژه برای فردا، پس فردا، برای ماه آینده، سال بعد کار کند. آن‌ها هرگز نمی‌توانند متوقف شوند و تصمیمی که باشگاه برای تمدید قرارداد با بازیکنان در آکادمی یا تمدید قرارداد با ژائو گرفته به این دلیل است که آن‌ها برای آینده کار می‌کنند و باید این کار را انجام دهند."

گزارش: حالا وقت آن است که گواردیولا تمدید کند!

نه تنها تیم را حفظ کردند، بلکه آن‌ها را در بازار نقل و انتقالات از خروج رایگان بازیکنان ارزشمند محافظت می گ‌کند. بسیاری از ستاره‌ها در حال حاضر به پایان قراردادهای خود می‌رسند و باشگاه‌های خود را بدون هیچ هزینه‌ای ترک می‌کنند و کیلیان امباپه، پل پوگبا، عثمان دمبله و آنتونیو رودیگر در میان بازیکنان آزاد در این تابستان حضور دارند. بازیکنانی هستند که قراردادشان رو به اتمام است، به ویژه رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس که 18 ماه دیگر فرصت دارند اما سیتی در یکی از قوی‌ترین موقعیت‌ها بین بزرگ ترین باشگاه‌های اروپا قرار دارد.

شاید مهمتر از آن، سیتی همچنین دارای یک گروه قوی از بازیکنان است که برای گواردیولا کار کرده اند، روش های او را درک می کنند و به سرمربی خود اعتبار می دهند که آنها را به صورت فردی بهبود می بخشد. کانسلو، ریاض محرز و دیگر بازیکنان تیم اصلی برای سازگاری با خواسته‌های او و یادگیری فلسفه بازی وقت گذاشته‌اند، اما از زمانی که سازگار شده‌اند، حقیقتا ویرانگر بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز