خبرگزاری کار ایران

دلیل عدم صدور ویزا آمریکا برای رئیس فدراسیون کشتی چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۵۸۷

صحبت‌های علیرضا دبیر مانع از صدور ویزا از سوی فدراسیون کشتی آمریکا برای دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان در تگزاس شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  پس از بحث و حواشی متعدد دیدار دوستانه تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا و صحبت های رییس فدراسیون کشتی ایران، آمریکا نیز ویزای ملی پوشان و نفرات اعزامی ایران به این کشور را برای همه به غیر از ۳ نفر صادر کرد.

فاکس نیوز چندی پیش درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی ایران نوشت: علاوه بر اظهارات ضد آمریکایی دبیر، او گرین کارت آمریکا را دارد. این گزارش در حالی منتشر شده  بود که رئیس فدراسیون کشتی مدعی است هفت سال پیش اقامت خود را در آمریکا لغو کرده و برای سفر به این کشور جهت رویارویی دوستانه و اخذ ویزا، همراه ملی‌پوشان راهی دوبی شده بود.

علیرضا دبیر که در المپیک سیدنی مدال طلای کشتی آزاد را از آن خود کرده بود، گفت: «ما همیشه شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم اما مهم این است که آن را در عمل نشان دهیم. بعضی‌ها زیاد حرف می‌زنند اما کار زیادی نمی‌کنند. ما باید این را شعار را در عمل ثابت کنیم.»

علی رغم دعوت رسمی آمریکایی ها از رییس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در این کشور، آمریکا برای علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و یک ملی پوش و یک مربی، ویزای سفر به این کشور را صادر نکرد و باید دید در فرصت کم باقیمانده تا اعزام، ویزای این سه نفر صادر می شود یا خیر.

پس از صادر نشدن ویزای رئیس فدراسیون کشتی و چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان سخنگوی فدراسیون کشتی محمد ابراهیم امامی اعلام کرد: به طرف آمریکایی اعلام کردیم تنها در صورت صدور ویزای تمامی نفرات، تیم ملی کشتی آزاد ایران عازم آمریکا خواهد شد در غیر اینصورت این مسابقه دوستانه لغو می‌گردد.

رئیس فدراسیون کشتی، طی نامه ای به رئیس فدراسیون کشتی آمریکا، عدم امکان حضور ایران برای انجام مسابقه دوستانه ی ورزشی تیم به تیم با تیم کشتی آزاد این کشور را اعلام کرد.

امروز صبح پس از گذشت 3 روز و نزدیک شدن به تاریخ اعزام تیم ملی کشتی آزاد ایران به آمریکا برای دیدار دوستانه و عدم صدور ویزا رئیس فدراسیون کشتی و چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی کشورمان، علیرضا دبیر نامه‌ای را رسما خطاب بهبوریس بومگارتنر ریاست فدراسیون کشتی آمریکا ایمیل زد و خبر از لغو یکطرفه مسابقه دوستانه ایران و آمریکا داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز