خبرگزاری کار ایران

عبدی: محمد بنا به بهبود فنی‌‌ام کمک کرد/ دکتر دبیر سنگ تمام گذاشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۸۹۲

ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان گفت: آقای دبیر سنگ تمام گذاشت و با برگذار کردن کمپ های مختلف و اردوهای منظم به پیشرفت کشتی کشور کمک کرده که جا دارد از آقای دبیر تشکر کنم.

امیر عبدی ملی‌پوش کشتی فرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شرایط تمرینی‌اش بعد از آسیب دیده‌گی در رقابت‌های جهانی صربستان اظهار کرد: بعد از مسابقات امیدهای جهان صربستان دچار مصدومیت شدم و یک ماهی تقریبا طول کشید تا به تمرینات اصلی‌ام برگردم. بعد از بهبود آسیب دیده‌گی‌ام خداراشکر آمادگی لازم را برای مسابقات انتخابی جوانان بدست آوردم و به لطف خداوند و تلاش های که داشتم و همچنین کمک مربیان سازنده‌ام توانستم نفر اول شوم.

ملی‌پوش فرنگی کشورمان درباره انتخابی جام تختی بیان کرد: همانطور که ‌می‌دانید طبق قوانین فدراسیون کشتی من باید در مسابقات جام تختی به روی تشک بروم و سهمیه این مسابقات را هم دارم. این رقابت‌ها در اهواز برگزار می‌شود، من هم با آمادگی بالایی سعی می‌کنم شرکت کنم. با توجه به مصدومیتی که داشتم امیدوارم در زمان یک ماه و نیم مانده تا شرو.ع این رقابت‌ها به حداکثر آمادگی برسم تا بتوانم بهترین خودم را به نمایش بگذارم.

عبدی درباره شناخت و آنالیز حریفانش بیان کرد: من با توجه به شناخت کشتی‌گیرانی که در این مسابقات سهمیه دارند، حریفانم را می‌بینم و از فن‌هایی که می‌زنند شگردهایشان را شناسایی و آنالیز می‌کنیم و با آگاهی بالا به روی تشک می‌رویم.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: من تمام تلاشم را می‌کنم تا در آخرین دور از رقابت‌های جام تختی نتیجه بگیرم چراکه مسابقه دیگری نخواهیم داشت و بعد از آن آماده مسابقات برون مرزی و آسیایی شوم.

ملی‌پوش فرنگی کشورمان با اشاره به حمایت های فدراسیون بیان کرد: فدراسیون کشتی تاکنون خیلی از کشتی‌گیران حمایت کرده و سعی دارد دغدغه فکری آنها را از بین ببرد و برای پیشرفت کشتی کشور سنگ تمام گذاشته است و با برگذار کردن کمپ های مختلف و اردوهای منظم به پیشرفت کشتی کشور کمک کرده که جا دارد از آقای دبیر تشکر کنم.

او درباره تجربه کار با محمد بنا تصریح کرد: تقریبا 4 الی 5 اردو با ایشان کار کردم. خیلی مربی باعلم و با انگیزه‌ای هستند و همیشه با مدیریت و تجربه‌ای که در کشتی فرنگی دارند به بهبود فنی‌مان کمک کرده‌اند. ایشان از سطح فنی بالایی برخوردارند. باعث افتخارم است که کنار ایشان کار کرده‌ام.

امیر عبدی در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: جا دارد از مربیان سازنده‌ام آقایان روح الله میکائیلی و مهدی علیزاده و همه‌ی کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز