خبرگزاری کار ایران

شجاعیان : به تیمم غیرت دارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۸۲

بازیکن تیم هوادار در خصوص شرایط تیم، پیروزی مقابل تراکتور و وضعیت جسمانی خود صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داریوش شجاعیان پس از پیروزی هوادار مقابل تراکتور گفت: ما مستحق 3 امتیاز بودیم و بر میدان تسلط کامل داشتیم. یک موقعیت هم تیم تراکتور نداشت و خدا را شکر توانستیم با کسب پیروزی خودمان را به بالای جدول برسانیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در هفته‌های آینده نیز بتوانیم برد کسب کنیم.

او در خصوص شرایط مصدومیت خود گفت: آسیب دیدگی ام بدموقع بود ولی چند روز است اختصاصی تمرین می‌کنم و امیدوارم از فردا و پس فردا به تمرینات گروهی تیم بازگردم. روح الله باقری هم مصدوم است و با هم در حال تمرین هستیم تا چند روز دیگر به تمرینات گروهی بازگردیم.

شجاعیان در خصوص اینکه پس از سوت پایان بازی یک فریاد بلند زده است، اظهار داشت: ما روی تیمی که در آن بازی می‌کنیم غیرت داریم و من و آقا روح الله و همه افراد روی سکو از این قاعده مستثنی نیستیم. خوشحال شدیم از پیروزی تیممان چون بچه‌های خیلی زحمت کشیدند. ما اگر اینگونه خوشحالی می‌کنیم چون همدل هستیم و مهم نیست که چه کسی در ترکیب اصلی قرار دارد. امیدوارم با درایت کادر فنی و بازیکنان خوبی که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، بتوانیم به بالای جدول خودمان را نزدیک‌تر کنیم.

بازیکن تیم هوادار در خصوص شرایط تیم گفت: تیم هوادار به دلیل اینکه برای اولین بار است به لیگ برتر آمده یک سری از بچه‌ها تجربه لیگ برتر نداشتند و رسیدن به آن تجربه زمان بر است. به خاطر همین، مزد آن اتفاقات را الان داریم کسب می‌کنیم. بچه‌های ما بسیار پتانسیل زیادی دارند و با کمک آقا رضا عنایتی می‌توانند تمام کیفیت خود را نشان دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز