خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی: درتلاشیم در حداقل زمان ممکن هرچه سریعتر اقدامات لازم را در خصوص اساسنامه بعمل آوریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۲۱

رییس کمیته اقتصای مجلس شورای اسلامی گفت: از هیچ تلاشی برای رفع نگرانی و دغدغه فدراسیون فوتبال در خصوص اساسنامه دریغ نمی کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  گفت: بسیار خوشحالیم که تیم ملی علیرغم مشکلات محدودیت‌ها و کمبودهایی که وجود داشت توانست نتایج چشمگیر و قابل قبولی بگیرد و موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و خوشحالی و شادی مردم عزیز را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: این موفقیت از این لحاظ حائز اهمیت است که ما در دهه‌های اخیر علیرغم اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نبودیم، اغلب برای صعود به جام جهانی با اما و اگرهای فراوانی نیز مواجه بوده و بعضا تا روزهای آخر به صعود تیم ملی به جام جهانی امید چندانی نداشتیم. جا دارد از مجموعه فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، سرمربی و کادر فنی تیم ملی و بازیکنان عزیز و پرتلاش تیم ملی و تمامی کسانی که در این موفقیت به هر نحوی سهمی داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: به خصوص از پیگیری‌های دلسوزانه و مستمر عزیزی خادم،رئیس فدراسیون فوتبال در هشت ماه اخیر که مسولیت فدراسیون را دارند  قدردانی می کنیم. وجه تمایز این سری از مسابقات مقدماتی جام جهانی نسبت به دوره های قبل، ایجاد محدودیت های حاصل از  پاندمی ویروس منحوس کرونا و عدم حضور تماشاگران در بازی های مقدماتی جام جهانی و همچنین عدم میزبانی مسابقات مقدماتی که برای اولین بار در چند دهه اخیر با چنین محدودیت مهم و تاثیرگذاری مواجه بودیم ارزش نتایج بدست امده را دوچندان می سازد.

وی درباره تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون باید بگویم که فراکسیون ورزش ، هیات رئیسه و شخص جناب دکتر قالیباف با جدیت پیگیر موضوع هستند و در تلاشیم تا در حداقل زمان ممکن هرچه سریعتر اقدامات لازم را بعمل آوریم تا نگرانیها و دغدغه های اهالی فوتبال مرتفع شود. به شما اطمینان می دهیم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با جدیت و حساسیت کامل و درک شرایط فدراسیون فوتبال و توقعات فیفا، حداکثر تلاش خود را بکار خواهند برد تا به بهترین شکل ممکن کار به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز