خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی: در مجلس حمایتمان را برای تجهیز VAR انجام خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۷۲۱

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم با پیگیری قاطعانه فدراسیون شائبه موقتی بودن میزبانی به طور کامل برطرف شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در ابتدا گفت: با توجه به اینکه بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله کشورهای چین، عراق و حتی استرالیا نخواستند یا نتوانستند در مرحله پایانی مسابقات انتخابی جام جهانی میزبانی مسابقات را به دلایلی از جمله شیوع کرونا و موضوعات امنیتی کسب کنند، بنده فکر می‌کنم دستاورد بزرگی با همت و تلاش همه مسئولین به ویژه رییس فدراسیون فوتبال به دست آمده است که البته امیدوارم با پیگیری قاطعانه فدراسیون شائبه موقتی بودن میزبانی هم کاملا برطرف شود و برای بازی های بعد مجددا نیاز به تصمیم گیری جدیدی نباشد.

وی ادامه داد: البته موارد مورد نظر ای اف سی و فیفا که در حال حاضر نصب VAR است باید سریعا باید به سرانجام برسد. ما در مجلس با حمایت از اقدامات بسیار مطلوب فدراسیون فوتبال و با هماهنگی وزیر فوتبال دوست ورزش و جوانان آقای دکتر سجادی تمام تلاش خود را جهت خرید و انتقال تجهیزات وی ای آر انجام خواهیم داد تا این میزبانی مهم از ایران سلب نشود .

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: بی شک تمامی مسئولان تلاش خود را انجام داده‌اند که با وجود اعتراض تیم‌های دیگر، ایران موفق شده این میزبانی را حتی به طور موقت بگیرد که در این زمینه جای تقدیر و تشکر دارد، به ویژه از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان. البته باید تلاش شود این امر تداوم داشته باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در فدراسیون قبلی برای فوتبال کشور از جمله پرونده ویلموتس و نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال رخ داد و عده ای به ظاهر دوست در داخل کشور و در فیفا و ای اف سی در حال برنامه‌ریزی برای تعلیق فوتبال ایران بودند و از طرفی اگر انتخابات برگزار نمی‌شد و اساسنامه به تایید نمی‌رسید، امروز شاهد تعلیق فوتبال ایران بودیم، به نظرم با وجود برخی کاستی ها، فدراسیون در 8 ماه اخیر عملکرد هوشمندانه‌ای داشته و جلوه مهم آن را می‌توان در صعود تیم ملی فوتبال به مرحله پایانی مسابقات مقدماتی جام جهانی دانست که دل همه مردم ایران را شاد کرد. بنابراین مدیریت و برنامه ریزی تخصصی در فدراسیون فوتبال تاثیر بسزایی داشته و قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز