خبرگزاری کار ایران

طنا‌ب‌کشی در خانواده امباپه: کیلیان کدام سمت می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۳۰

مادر بازیکن فرانسوی در مورد وضعیت این مهاجم صحبت کرده است و حواشی پیرامون کیلیان امباپه کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، فایزا لاماری، مادر کیلیان امباپه، بار دیگر تمایل بازیکن پاری سن ژرمن برای بازی در رئال مادرید و بحث‌هایی را که به صورت خانوادگی در مورد آن انجام داده اند، تکرار کرده است.

گزارشات مختلفی درباره عدم انتقال ملی پوش فرانسوی در تابستان منتشر شده است و لاماری مشتاق است که این رکورد را مستقیما ثبت کند. او هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که پسرش اشتیاق جاه طلبی برای بازی در لوس بلانکوس را دارد اما به نظر می‌رسد اختلاف نظرهایی در مورد زمان و شک و تردید وجود دارد، که نشان می‌دهد انتقال در سال آینده به دور از قطعیت است.

لاماری به لو پاریسین گفت: "وقتی [کیلیان] می‌خواست به رئال مادرید برود، پدرش مخالف بود و گفتم تا [المپیک] پاریس 2024 منتظر بمانم، اما او دلایل خود را داشت و ما از او حمایت کردیم. چهار سال پیش وقتی او PSG را انتخاب کرد، من نمی‌خواستم او برود، من ترسیده بودم اما او اصرار کرد و ما به او کمک کردیم. وقتی پاری سن ژرمن به ما گفت که می‌ماند، کیلیان به من گفت: مادر، آیا دیدی که امسال با چه کسی بازی خواهم کرد؟ برای کسب جام بهترین کار این است که امسال در این تیم بمانم."

واضح است که در حالی که امباپه باید از برآورده نشدن خواسته خود در این تابستان ناامید شده باشد، بازی در کنار لیونل مسی - و تعداد زیادی از خریداران جدید - و همچنین نیمار، گزینه دوم بدی نیست. صحبت‌های مادرش نشان می‌دهد که او هنوز از بازی در این فصل برای باشگاه فرانسوی به اندازه کافی خوشحال است و هیجان زده است، به خصوص که رئال مادرید معتقد است برای رقابت در بالاترین سطح به تقویت نیاز دارد.

لاماری گفت: "چهار سال پیش رئال مادرید جذاب‌تر از PSG بود اما ما پاریس را انتخاب کردیم. تابستان امسال کیلیان رئال مادرید را انتخاب کرده بود زیرا می‌خواست در ابتدای داستان آنجا باشد. اگر سه یا چهار بازیکن را در چهار سال آینده اضافه کنید، این رئال مادرید می‌تواند چشم انداز بسیار متفاوتی داشته باشد."

برای لاماری، بازی‌های المپیک یک معامله بزرگ است و او اهمیت زیادی در ماندن کیلیان تا بعد از بازی‌های 2024 پاریس می‌داند. این از اهداف باشگاه است که او را تا آن زمان حفظ کند و او می‌تواند پاداش خوبی برای این کار به دست آورد. اگرچه پدر امباپه، ویلفرد امباپه و لاماری اکنون از هم جدا شده‌اند اما در مورد آینده فرزندشان هنوز در یک طرف هستند و پاریس ترجیح آن‌ها برای اقامت کوتاه مدت است. در نهایت، البته تصمیم با این جوان 22 ساله است و والدینش به آن احترام می‌گذارند. به نظر می‌رسد که چه زمانی اما در خانواده امباپه هنوز عجله‌ای برای ترک پاریس وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز