خبرگزاری کار ایران

78 روز تنش بین امباپه، پاری سن ژرمن و رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۳۴۰

رئال مادرید می تواند امباپه را از اول ژانویه به خدمت بگیرد، اما پاری سن ژرمن امید خود را برای تمدید قرارداد از دست نمی‌دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، ماجرای کیلیان امباپه دوباره زمانی مطرح شد که هیچ کس انتظارش را نداشت. پس از ناامیدی‌های تابستان گذشته و رد پیشنهاد پاری سن ژرمن از سوی رئال مادرید، به نظر می رسید آتش بس بین دو طرف تا 1 ژانویه ادامه خواهد داشت.

اما ستاره فرانسوی مصاحبه ای با RMC Sport و L'Equipe انجام داد که باعث فوران دیگری شده است. احتمالاً این برنامه امباپه نبود که دوباره جنجال ایجاد کند. او فقط می‌خواست اتفاقات خود را بعد از تابستان بیان کند، اما اظهارنظرهای او فقط باعث شد که دو باشگاه در موضع گیری‌های خود قوی‌تر شوند. در حال حاضر، رئال مادرید باید 87 روز منتظر بماند تا شانس جذب او را داشته باشد، اگر این چیزی است که بازیکن هنوز می‌خواهد انجام دهد.

فلورنتینو پرز صبح سه شنبه موضع خود را در اختیار El Debate قرار داد و گفت که رئال مادرید "در ماه ژانویه خبری از امباپه خواهد داشت" و "ما امیدواریم در 1 ژانویه همه چیز حل شود".  هرچند فقط چهار ساعت بعد، او به RMC گفت که "کلماتش اشتباه تفسیر شده اند" و آنچه او گفت این است که رئال مادرید "تا سال آینده منتظر خواهد بود تا این موضوع را بفهمد، همیشه به PSG احترام می گذارد، و ما با او رابطه خوبی داریم".

اما لئوناردو تحت تأثیر قرار نگرفت و از طریق L'Equipe پاسخ داد و فلورنتینو پرز را متهم کرد که "به PSG احترام نمی‌گذارد".  او همچنین از کریم بنزما - و سپس فلورنتینو - که "درباره کیلیان طوری صحبت می کند که انگار یکی از بازیکنان آنها بوده است" عصبانی شد.

یک پیشنهاد دو ساله

پاری سن ژرمن در حال تمدید قرارداد امباپه است. مارکا دریافت که آن‌ها پیشنهاد تمدید دو ساله را به وی داده‌اند، زیرا معتقدند او دیگر به اندازه قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مطمئن نیست که می‌‌خواهد برود. امباپه در آن مصاحبه گفت: "شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی می‌تواند بیفتد. حقیقت دیروز نه امروز است و نه فردا. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز