خبرگزاری کار ایران

سکوت امباپه شکست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۸۰۷

ستاره فرانسوی تیم داری سن ژرمن در نهایت درمورد شایعات پیرامون آینده‌اش در نقل و انتقالات اروپایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه یکی از چهره‌های قابل توجه نقل و انتقالات اروپا بود که برخلاف شایعات زیاد درمورد انتقالش به رئال مادرید او در نهایت در پاری سن ژرمن ماندنی شد.

با گذشت بیش از یک ماه از آخرین روز نقل و انتقالات، امباپه سکوتش را شکست و خبر درخواست جدایی‌اش را تایید کرد.

امباپه در مصاحبه با روزنامه RMC اسپورت گفت: من درخواست کردم که پاری سن ژرمن را ترک کنم، بله. در ماه جولای بود و از آنجایی که نمی‌خواستم قرارداد را تمدید کنم، می‌خواستم که باشگاه مبلغی برای انتقال دریافت کند تا یک جایگزین با کیفیت داشته باشد.م می‌خواستم بین من و پاری سن ژرمن چیزی محترمانه وجود داشته باشد: گفتم، اگر نمی‌خواهید بروم، من می‌مانم. 

اینکه می‌گویند" او(امباپه) در آخرین هفته آگوست درخواست جدایی داد... " این اشتباه است. این به من احساس یک ناخوشایندی داد. من از ابتدا، در پایان جولای به آنها اطلاع دادم. بله، من درخواست کردم در ماه جولای بروم - اما این درست نیست که من 7 پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده‌ام ... می‌دانم، پاری سن ژرمن به من چیزهای زیادی داده است. من در این چهار سالی که اینجا بودم همیشه خوشحال بودم و هنوز هم هستم. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز