خبرگزاری کار ایران

توضیحات رئیس هیات مدیره استقلال در مورد وضعیت نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۴۲۲

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اصغر ملکیان در مورد وضعیت قرارداد شیمبا اظهار داشت: کارهایش در حال انجام است و طی یکی دو روز آینده به ایران می‌آید. قرارداد این بازیکن هم برای او ارسال شده است. زمانی که امضاء شود همه چیز نهایی می‌شود.

وی در مورد وضعیت فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان و اینکه باشگاه استقلال بیانیه داده که اسماعیلی صددرصد جدا شده است، عنوان کرد: قضیه داریوش شجاعیان،ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی کاملا منتفی است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا با جذب سلمانی و شیمبا کار نقل و انتقالات استقلال تمام می‌شود یا خیر، گفت: غیر از اینها ابوالفضل جلالی هم با ما قرارداد بسته است. یک بازیکن خارجی خوب در پست مهاجم بنا داریم جذب کنیم که درجه یک و فوق حرفه‌ای است.

وی در مورد اینکه در مورد رضا قوچان نژاد هم صحبت می‌شود گفت: خیر.

ملکیان در مورد شرایط گابریل پین گفت: قرارداد او ارسال شده و به زودی به تیم ملحق خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم حرفه‌ای که گفتید جووینکو است یا خیر، تأکید کرد: فعلا نهایی نشده است و بعد از بازی با الهلال رسانه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز