خبرگزاری کار ایران

بازخوانی یک مصاحبه: عضو هیات مدیره استقلال در پیکان چه‌کار کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۹۵

عبدالله ویسی، سرمربی سابق تیم پیکان در مورد عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران صحبت‌های عجیبی‌ را انجام داده بود.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران روز گذشته شاهد تغییرات مدیریتی بود و پس از برپایی مجمع باشگاه با پذیرش استعفای حجت نظری و مهدی عبدیان، داریوش دلفانی، اصغر ملکیان و پرویز مظلومی به عنوان اعضای جدید معرفی شدند.

در حالیکه در سوابق ملکیان آمده او مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان بوده اما اظهارات قدیمی عبدالله ویسی در سال ۹۲ نشان می‌دهد که تو عملکرد درخشانی در این تیم نداشته است.

ویسی در مصاحبه‌ای درخصوص ملکیان گفته بود: عبدالله ویسی در مورد اظهارات اصغر ملکیان مدیرعامل باشگاه پیکان مبنی بر اینکه ویسی به این باشگاه ضربه زد و باید بخشی از قراردادش را به پیکان برگرداند، گفت: بدبختی تیم فوتبال پیکان از زمانی شروع شد که ملکیان به عنوان مدیرعامل به باشگاه آمد، قبل از او و در زمان مهندس شیعی ما سپاهان را برده بودیم، نفت تهران که هیچ باختی نداشت را شکست دادیم و ملوان را با 4 گل بردیم. در بازی با آلومینیوم هم که هیچ شکست دو گله‌ای نداشت، پیروز شدیم.

وی به فارس گفت: مدیریت ضعیف ملکیان باعث شد تیمی که به رده ششم جدول هم صعود کرده بود سیر نزولی طی کند. ما سپاهان را بردیم تیمی که سابقه نایب قهرمانی آسیا را دارد. روزی که ملکیان مدیرعامل شد آنقدر شهامت داشتم که به بازیکنان تیم بگویم من نمی‌توانم با ملکیان و تفکراتش کار کنم. می‌توانید از بازیکنان بپرسید که من چنین حرفی را زدم و گفتم با طرز فکر ملکیان نمی‌توانم کار کنم.

سرمربی سابق پیکان با اشاره به جذب بازیکنان از لیگ دسته دوم گفت: ملکیان می‌گوید از لیگ دو بازیکن آورده‌ام در حالیکه من از لیگ دسته سوم هم بازیکن جذب کردم. کیوان وحدانی را با 20 میلیون تومان به پیکان آوردم که اکنون تأثیرگذارترین بازیکن پیکان است و 5 گل زده و در ترکیب ثابت تیم قرار می‌گیرد. وحید حیدریه را با 20 یا 15 میلیون تومان دستمزد به پیکان آوردم که روز اول مسخره‌اش می‌کردید اما اکنون در ترکیب ثابت پیکان است.

ویسی با اشاره به اینکه ملکیان گفته است، حاضر بودیم برای تقویت تیم بازیکن بگیریم گفت: من میلاد میداوودی را خواستم چرا شهامت جذبش را نداشتید. میثم حسینی را می‌خواستم چرا او را نگرفتید؟ رضا عنایتی که قرارداد 800-900 میلیون تومانی داشت را می‌خواستم چرا شهامت جذبش را نداشتید؟ اما من بازیکنان 15-20 میلیونی آوردم که همان کارایی را برای شما داشتند و پیکان از روزی به هم ریخت که شما به عنوان مدیرعامل آمدید.

وی افزود: می‌گوید به من اعتماد کرده است اما جمشیدی، شیعی و عزیزی خادم بودند که من را به عنوان سرمربی پیکان انتخاب کردند. من دو بار استعفاء دادم چون نمی‌خواستم با این مدیر کار کنم اما هیئت‌مدیره استعفایم را قبول نکرد. حالا می‌گوید پول من را نمی‌دهد اگر آن زمان که استعفا داده بودم قبول می‌شد می‌توانست پولم را ندهد اما وقتی من را برگرداند و اخراجم کرد باید حق زن و بچه من را بدهد. پول من نزد خداوند است و اگر ملکیان هم آن را ندهد شکایت نمی‌کنم با این حال برای خودش آئین‌نامه درست کرده و می‌گوید مصاحبه کردی باید جریمه بشوی. حرف هایی می‌زند که خنده‌دار است، خودش با لابی‌گری مدیرعامل پیکان شد و از فوتبال و مدیریت فوتبال چیزی نمی‌داند.

وی ادامه داد: مردم باهوش هستند و به خوبی می‌توانند قضاوت کنند، من هم شکایت نمی‌کنم اما می‌گویم پیکان با مدیری مثل ملکیان به جای اینکه در لیگ یک باشد باید در لیگ دسته سوم حضور پیدا کند. پیکان تیم خوبی بود و پتانسیل حضور در لیگ برتر را داشت اما مدیریت ضعیف این آقای تیم را به این حال و روز انداخت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز