خبرگزاری کار ایران

ملکیان: رشید مظاهری با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند جایی برود/ جدایی فرشید اسماعیلی قطعی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۴۴۰

رییس هیات مدیره استقلال در مورد نقل و انتقالات باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اصغر ملکیان درباره غیبت امروز احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در محل کارش عنوان کرد: ایشان یک مقدار کسالت داشتند. در همین یکی، دو روز به باشگاه می‌آیند.

او در مورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال ازجمله ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی ابراز کرد: ایشان نیستند و حضور ندارند! یک تعداد بازیکن جذب کردیم و رسانه‌ای شده و قرارداد با چند بازیکن دیگر هم در حال انجام است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود صالح حردانی، شیمبا و جعفر سلمانی با این تیم توافق کرده‌اند، گفت: کار سلمانی در حال انجام است و مراحل نهایی قرارداد با شیمبا و حردانی هم دنبال می‌شود.

ملکیان پیرامون آخرین وضعیت رشید مظاهری عنوان کرد: رشید بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد تا راجع به ایشان تعیین تکلیف شود ولی مظاهری باید همکاری خود با استقلال را ادامه دهد. ممکن است به باشگاه دیگری برود و بعد از آن مذاکره صورت بگیرد، اما فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان جدا شده‌های قطعی استقلال هستند و تمدید قرارداد با ارسلان مطهری هم فعلا انجام نشده و بعید است امروز یا فردا این اتفاق بیفتد.

او در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان ارقام زیادی برای تمدید قرارداد یا حضور در استقلال عنوان کرده‌اند، گفت: ما زیر بار چنین ارقامی که گفته می‌شود، نرفته‌ایم. ما مبنا را بر اساس کیفیت عملکرد بازیکنان گذاشته‌ایم. شرایطی که برای قراردادهای امسال تعریف کرده‌ایم، با توجه به عملکرد بوده و سرمربی تیم نظرشان روی این موضوع مثبت بود و همچنین هیئت مدیره باشگاه با همین فرمول موافقت کرده‌اند. بنا شد تا قراردادهای جدید به این شکل بسته شود و بازیکنانی که نسبت به استقلال تعصب و عشق و علاقه دارند، مانده‌اند و تمدید قرارداد کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز