خبرگزاری کار ایران

دبیر کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران:

رای دیوان هنوز به شاکیان ابلاغ نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۵۲

از آنجا که هنوز رای به شاکیان پرونده ابلاغ نشده، پس دیوان رایی صادر نکرده است / ما هنوز ابلاغیه صدور رای را دریافت نکرده‌ایم، به همین علت رای را صادر نشده می‌دانیم.

دبیر کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران در خصوص ادعای رد شکایت مزد ۹۲ اعلام کرد: از آنجا که هنوز رای به شاکیان پرونده ابلاغ نشده، پس دیوان رایی صادر نکرده است.

«حسین حبیبی» درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از مزد ۹۲ به ایلنان گفت: ما هنوز ابلاغیه صدور رای را دریافت نکرده‌ایم، به همین علت رای را صادر نشده می‌دانیم.

این شاکی پرونده شکایت از مزد ۹۲ با اشاره به اینکه این شکایت در دست هیات تخصصی کار و تامین اجتماعی دیوان عدالت است، تصریح کرد: رای دیوان درخصوص این پرونده باید از طرف هیات تخصصی اعلام شود.

حبیبی گفت: در حالی که رئیس این هیات از صدور حکم بی‌اطلاع است و شاکیان پرونده نیز ابلاغیه صدور حکم را دریافت نکرده‌اند مشخص نیست که چرا مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از رد شکایت مزد ۹۲ خبر داده است.

وی افزود: مزد ۹۲ آشکارا ماده ۴۱ قانون کار را نقض کرده است. این نقض قانون در مورد مزد ۹۳ نیز تکرار شد. با این وجود کارگران با امید به رای مثبت دیوان فعلا در خصوص مزد ۹۳ شکایتی طرح نکرده‌اند. با توجه به این شرایط امیدواریم دیوان، رای عادلانه را به مسائل دیگر ترجیح دهد و از آبروی پسوند «عدالت» دفاع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز