خبرگزاری کار ایران

ظرفیت منبع تامین آب شهر بندری سوزا ۴۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۴۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت آب شهر سوزا با وارد مدار شدن واحد جدید آب شیرین کن این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تا پیش از این ظرفیت آب شیرین کن سوزا 1200 متر مکعب در شبانه روز بود، اظهار کرد: با نصب و نوسازی تجهیزات جدید، 800 متر مکعب در شبانه روز به ظرفیت سوزا اضافه و در حال حاضر تولید این آب شیرین کن 2 هزار متر مکعب در شبانه روز است.

وی در تشریح جزئیات این پروژه افزود: با هدف افزایش ظرفیت تولید آب شیرین در سایت سوزا، سرمایه گذار اقدام به توسعه حوضچه آبگیر دریا، احداث یک باب پیش تصفیه بتنی به ظرفیت 3 هزار متر مکعب و طراحی و ساخت پکیج آب شیرین کرده است.

مدیرعامل آبفا هرمزگان تصریح کرد: با افزایش ظرفیت سایت آب شیرین کن سوزا، زمان آبگیری کاهش و مشکلات کم آبی که پیشتر در این شهر وجود داشت، مرتفع شد.

حمزه پور گفت: هزینه ایجاد این تاسیسات ۲۰ میلیارد تومان است که توسط بخش خصوصی و در قالب قرارداد خرید تضمینی انجام شده است.

با افزایش ظرفیت آب شیرین کن شهر بندری سوزا که در جنوب سواحل قشم واقع شده است، جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر از اجرای این پروژه بهره مند شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز