خبرگزاری کار ایران

تا پایان هفته جاری؛

ظرفیت تولید آب شیرین کن درگهان به بیش از پنج هزار متر مکعب در شبانه روز می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۵۰۸

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از روند شستشوی ممبران های آب شیرین کن درگهان بازدید و از کاهش زمانبندی توزیع آب تا پایان این هفته خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امید معصومی اظهار کرد: در حال حاضر تولید آبشیرینکن درگهان به چهار هزار و 800 متر مکعب در شبانه روز رسیده که نسبت به هفته گذشته دو برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با اتمام شستشوی ممبران ها، ظرفیت تولید آبشیرینکن درگهان تا پایان این هفته به بیش از پنج هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید و نوبت بندی های طولانی چند هفته گذشته درگهان و هلر کاهش چشمگیری خواهد داشت.

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همچنین از بهبود وضعیت آب شهرستان قشم خبر داد و گفت: در آینده تامین آب جزیره قشم در قالب شش زون تامین خواهد شد که هر کدام از این زون ها آبشیرین کن جداگانه خواهند داشت.

به گفته وی، در حال حاضر مناقصه سه آبشیرینکن باسعیدو، تورگان و سلخ در مرحله نهایی است و بزودی سرمایه گذار آن انتخاب خواهد شد.

معصومی در پایان ضمن عذرخواهی از مشکلات پیش آمده در تامین آب درگهان ابراز امیدواری کرد، طی روزهای آینده تامین آب درگهان به پایداری لازم خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز