خبرگزاری کار ایران

رییس خانه مطبوعات هرمزگان:

مطالبات و خواسته‌های مردم به درستی منعکس شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۷۹

برخوردهایی این چنینی که سبب خدشه به جایگاه رسانه و خبرنگاران هرمزگان می‌شود پذیرفته‌شدنی نیست و خانه مطبوعات استان آن‌را محکوم می‌کند.

ایلنا: رییس خانه مطبوعات هرمزگان با محکوم کردن برخورد فیزیکی با تصویر بردار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: خانه مطبوعات استان خواستار حفظ جایگاه رسانه‌ها و شان خبرنگاران در استان است و برخوردهایی این چنینی که سبب خدشه به جایگاه رسانه و خبرنگاران هرمزگان می‌شود پذیرفته شدنی نیست و خانه مطبوعات استان آنرا محکوم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شیرزاد عزتی افزود: برخوردی که در نشست هم اندیشی یکپارچگی استان در دفتر امام جمعه بندرعباس با خبرنگار و تصویر بردار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس صورت گرفت به هیچ عنوان سازماندهی شده نبود، بلکه در پی اعتراض و ناراحتی مردم از عملکرد صدا و سیما و اشاره نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی به این موضوع و مشکلاتی که در پی عدم انعکاس اخبار به جهت لغو این مصوبه به وجود آمده، با تغییر جو برعلیه صدا و سیما صورت گرفت.

وی با بیان اینکه متاسفانه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در انعکاس اخبار مربوط به انتزاع بخشی از شهرستان پارسیان به استان فارس کوتاهی کرده است ادامه داد: این توقع از رسانه‌ها وجود دارد، در این گونه موارد که وضعیت خاصی براستان حاکم است و مردم به دنبال احقاق حق خود هستند، همراه و همگام با مردم باشند و مطالبات و خواسته‌های مردم را به درستی منعکس کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز