خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

رسانه‌ها در کنار مردم حضور فعال داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۷

مشارکت مردم در اداره شهر و اهمیت این امر برکسی پوشیده نیست و با ابزار رسانه به بهترین نحو می‌توان به این موضوع ورود پیدا کرد.

ایلنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: روابط عمومی شهرداری تبریز با فعالیت گسترده خود در تکاپوست و اقدامات خوبی را برای جلب مشارکت مردم در اداره شهر انجام می‌دهد.
به گزارش " ایلنا "، " سعید حاجی‌زاده " در بازدید از دفتر پایگاه اطلاع رسانی شهریار که به منظور آگاهی از روند فعالیتهای رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری تبریز صورت گرفت، با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در افزایش نقش و مشارکت شهروندان در اداره شهر و لزوم هرچه بهتر شدن این فرایند، افزود: مشارکت مردم در اداره شهر و اهمیت این امر برکسی پوشیده نیست و با ابزار رسانه به بهترین نحو می‌توان به این موضوع ورود پیدا کرد.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های رسانه‌ای شهرداری تبریز در مطبوعات و رسانه‌های دیداری و شنیداری خاطر نشان کرد: رسانه‌ها برای اینکه ارتباط دوسویه‌ای را برقرار کنند بایستی در میان مردم حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: توجه به نظرات و پیشنهادهای شهروندان همراه با ایجاد پل مشترک ارتباطی موجب خواهد شد شهروندان خود را دخیل در اداره شهر بدانند و میزان مشارکت آن‌ها در امور شهری افزایش یابد.
" حاجی‌زاده " با پیشنهاد تشکیل اتاقک‌های مطالعه در شهرداری گفت: می‌توان امکاناتی در اختیار شهروندان قرار داد تا در جایگاه‌های ویژه مطالعه ضمن دسترسی به انواع مطبوعات از برخی قوانین شهر و شهرداری اطلاع حاصل کنند و حتی برای حصول نتیجه بهتر در کنار آن ترتیب تشکیل دفا‌تر مشاوره و راهنمایی را برای شهروندان داد.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مشارکتی با رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما در جهت آموزه‌های شهروندی از اهمیت زیادی برخوردارند، ادامه داد: هزینه‌های که برای آموزش‌های شهروندی انجام می‌شود نبایستی بعنوان هزینه صرف لحاظ شود بلکه این کار نوعی سرمایه گذاری است و چه بسا در مدیریت شهری با بالا رفتن سطح آگاهی شهروندان در بسیاری موارد جلوی هزینه‌های اضافی و اتلاف وقت و سرمایه مردم گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز