خبرگزاری کار ایران

تاکید سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بستک بر اهمیت آموزش تعاونی‌ها

کد خبر : ۱۰۵۷۱۱

تعداد کلاس‌های آموزشی برگزار شده توسط واحد تعاون این اداره در سال گذشته شامل ۹ دوره بوده که با توجه به تهیه امکانات آموزشی مناسب این دوره‌های آموزشی در ۶ ماهه نخست امسال به۷ دوره رسیده است.

ایلنا: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بستک خاطر نشان کرد با توجه به نو پا بودن بخش تعاون در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بستک و عدم ارائه آموزش‌های مناسب به تعاون گران متأسفانه فعالان بخش تعاون این شهرستان با قوانین و مقررات این بخش آشنایی محدودی دارند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، بهرام فولاد چنگ در ادامه با اشاره به برنامه ریزی انجام گرفته در این خصوص افزود، خوشبختانه در دانشگاه پیام نور شهرستان بستک رشته تعاون دایر بوده و با همکاری نزدیک این اداره و دانشگاه پیام نور در این زمینه می‌توان کارهای خوبی انجام داد.

وی بیان کرد: تعداد کلاس‌های آموزشی برگزار شده توسط واحد تعاون این اداره در سال گذشته شامل ۹ دوره بوده که با توجه به تهیه امکانات آموزشی مناسب این دوره‌های آموزشی در ۶ ماهه نخست امسال به۷ دوره رسیده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بستک اضافه کرد: در حالیکه در سال گذشته جمعاً ۱۱۹ نفر در کلاس‌های آموزشی این اداره شرکت کرده‌اند این تعداد تنها در ۶ ماهه نخست سال جاری به ۱۰۴ نفر رسیده است.

بهرام فولاد چنگ گفت: این کلاس‌های آموزشی شامل آشنایی با مقررات تعاونی ویژه هیأت موسس، آشنایی با مقررات تعاونی ویژه مدیران، آشنایی با مقررات شرکت تعاونی ویژه بازرسان و نحوه برگزاری مجامع بوده است که با توجه به فرصت ۶ ماهه تا پایان سالجاری قطعاً تعداد این دوره‌های آموزشی افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز