خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایلنا:

ایجاد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ماکو الزامی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۲۰

مهندس رضا نقی زاده مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: با توجه به حضور انبوه کارگران وکارفرمایان درمنطقه آزاد ماکو ضرورت تاسیس اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی را دراین منطقه به وزارت کارواستانداری آذربایجان غربی پیشنهاد کرده ایم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: با توجه به حضور انبوه کارگران و کارفرمایان در منطقه آزاد ماکو ضرورت ایجاد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این منطقه الزامی بوده و در این زمینه پیشنهاد خود را به وزارت کار و استانداری آذربایجان غربی ارائه کرده‌ایم.

رضا نقی زاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی درگفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: با عنایت قوانین و مقررات حاکم برمناطق آزاد تجاری، پیشنهاد شد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ویژه منطقه آزاد ماکو راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمات در داخل منطقه آزاد تجاری ماکو مطابق قانون، زیر نظر ورازت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، خاطرنشان کرد: به دلیل حضور جمع کثیری از کارگران و کارفرمایان در کارگاههای ساختمانی برای رفع مشکلات احتمالی و حل و فصل سریع پرونده‌ها این پیشنهاد به وزارت کار و استانداری داده شده است.

نقی زاده عنوان کرد: مدیران اداره‌های مناطق آزاد تجاری به طور مستقیم ازسوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی منصوب و بصورت مستقل ازسوی این وزارتخانه ارائه خدمات خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز