خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آروین تهویه فراز مطرح کرد؛

دولت بازار رقابتی ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۱۷

مدیرعامل شرکت آروین تهویه فراز گفت: در تامین کالا ثبات قیمت نداریم، درخواست ما از دولت ایجاد عرصه ای برای رقابت است.

اسدی مدیرعامل شرکت آروین تهویه فراز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ گفت: شرکت آروین تهویه فراز تولیدکننده هواساز هایزنی و سیستم‌های تهویه مطلوب و سیستم‌هایی که مورد نیاز داروسازی و بیمارستانی است.

وی درخصوص بازار صادراتی نیز گفت: بیشتر تولیدات ما برای مصرف داخلی است و برای داروسازی‌ها، بیمارستانی‌ها و محیط‌های اتاق تمیز استفاده می‌شود. بیشتر مواد اولیه ما از داخل تهیه می‌شود و گاهی هم واردات هست که ما از بازار داخل رسمی خرید می‌کنیم.

اسدی عمده‌ترین مشکل خود را  نوسانات نرخ ارز نام برد و گفت: ما هیچ حمایتی از دولت ندیدیم، بازار فروش خوب است ولی در تامین کالا ثبات قیمت نداریم، درخواست ما از دولت ایجاد عرصه ای برای رقابت است.

لازم به توضیح است که شرکت آروین تهویه فراز در طراحی،تولید و فروش سیستم و دستگاه های تهویه مطبوع،سازنده سیستم های اتاق تمیز و محیط های تولید و توزیع دارو ،طراحی، محاسبات، تعمیرات، نگهداری تولید و فروش قطعات سیستم های تهویه مطبوع و فیلتراسیون صنعتی و دارویی،ساخت،طراحی،محاسبات و معتبر سازی محیط دارویی و اتاق تمیز و اتاق عمل،واردات قطعات برای سیستم های تهویه مطبوع،سازنده مبدل حرارتی و برودتی صنعتی،چیلر هوا خنک، چیلر آب خنک،هواساز های اتاق تمیز و هواساز های رطوبت گیردار و بازیابی انرژی،هواساز استاندارد،فن و مبدل سرمایی و گرمایی اتاق،گرمکن فن دار صنعتی،خط بخار و دستگاه تولید بخار،دیگ آب گرم،چیلر جذبی،هواکش صنعتی،هوا کش فن ضد انفجار،انواع فن دمنده و مکنده،هواساز بازیاب انرژی،خرید، فروش، تولید، توزیع، تعمیرات و نگهداری،بهبود عملکرد،واردات و صادرات کلیه ی قطعات سیستم های تهویه و کلیه کالا های مجاز بازرگانی فعالیت می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز