خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

آب فشاپویه آلودگی میکروبی ندارد/ تا یک و نیم سال آینده آب منطقه از ماملو تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۲۹۸

مدیرعامل آب و فاضلاب تهران گفت: قطعا کیفیت آب چاه با آب سدها یکی نیست اما به ضرس قاطع اعلام می‌کنم‌ آب منطقه فشاپویه، هیچ آلودگی میکروبی ندارد.

محمدرضا بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آلودگی و خالصی آب در جنوب تهران و منطقه فشاپویه اظهار داشت: آب منطقه کاملا رصد می‌شود و مشکل میکروبی ندارد، ممکن است کیفیت آب سد کرج،  لار و طالقان را نداشته باشد، ولی مشکل آلودگی ندارد. 

وی افزود: مردم منطقه فشاپویه و حسن‌آباد از همان آبی که برای زندانیان و پادگان توزیع می‌شود، استفاده می‌کنند و فرقی ندارد. 

مدیرعامل آب و فاضلاب تهران تصریح کرد: قطعا کیفیت آب چاه با آب سدها یکی نیست اما به ضرس قاطع اعلام می‌کنم‌، هیچ آلودگی میکروبی ندارد. 

وی با بیان اینکه آبی که وارد شبکه می‌شود، مرتب رصد می‌شود، یادآور شد: کیفیت آب با سدها یکی نیست اما کاملا سالم است، علت کیفیت پایین استفاده از آب چاه است. 

بختیاری تاکید کرد: تاکنون گزارشی از وزارت بهداشت مبنی بر آلودگی آب ارائه نشده است، ما حتما طی روزهای آینده از طریق آزمایشگاه مرجع نمونه‌گیری کامل از آب خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: طرحی در حال آماده‌سازی است که ظرف ۱.۵ سال آینده آب سد ماملو به منطقه فشاپویه و حسن‌آباد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز