خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۱۰

مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت آغاز سال 1401 پیام نوروزی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد ، متن کامل پیام دکتر مسعود اسفندیار به این شرح است:

یا مقلب القلوب و الابصار 

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال 

حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه نوروز ۱۴۰۱ اگر به سال گذشته نگاهی بیندازیم گرچه با سختی‌ها و ناملایماتی برای هموطنان عزیز همراه بود و ویروس منحوس کرونا بسیاری از آنان را به سوگ نشاند، اما نقاط روشن و امیدوارکننده‌ای هم خواهیم دید، از جمله واکسیناسیون عمومی که موجب پیشگیری و کاهش چشمگیر مرگ و میر ناشی از کرونا شد. 

مردم نجیب ایران گرچه با معضلات بسیاری از جمله تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه مواجه بودند اما با مشارکت پرشور در انتخابات سال گذشته و انتخاب دولتی مردمی، موجبات تحقق ایران قوی را فراهم آوردند و این بار نوبت ماست که به یاری خداوند سهم خود را در آبادانی کشور ادا کنیم.

بهار، فصل حیات طبیعت و رستاخیز زمین و عید نوروز که جشن آغازین بهار است، همواره از جانب ایرانیان گرامی داشته می‌شده است.

 امسال بهار طبیعت و جشن شکفتن با بهار بندگی نیز مقارن شده‌است و این تقارن مبارک را به فال نیک گرفته تا پیمان بندگی را با خداوند متعال مستحکم‌تر کنیم. 

در آستانه نوروز، این یادگار کهن ایران زمین و در فصل رویش‌ و نو شدن طبیعت که امسال با عطر عبودیت و بندگی آمیخته شده‌، در سایه توجهات حضرت صاحب‌الزمان (عج) سالی پر خیر و برکت همراه با گشایش‌ برای ایران اسلامی آرزومندم و برای همگی هم‌ میهنان شریف به ویژه برادران و خواهرانم در خانواده  بزرگ نفت پاسارگاد سالی سرشار از سلامتی و شادی مسئلت دارم.

مسعود اسفندیار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز