خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت اعیاد شعبانیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۳۰۲

مسعود اسفندیار در پیامی به مناسبت ایام شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، علمدار کربلا و سید الساجدین گفت: ماه پر خیر و برکت شعبان روشنی بخش دلها، مایه شادی مومنان و کسب فیض بیشتر از درگاه احدیت است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد ، متن پیام مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد به شرح زیر است:

سوم شعبان مقارن با ولادت نورانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به نام پاسدار نامگذاری شده‌است.

این نام‌گذاری به خوبی نشان‌دهنده اهمیت فداکاری و جایگاه کسانی است که از جان و مال خود برای برپایی دین خدا گذشتند تا ادامه دهنده راه سردار کربلا باشند.

همچنین چهارم شعبان مصادف با ولادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و نامگذاری آن به نام جانبازان غیور اسلام همواره یادآور رشادت‌های بی‌بدیل این سرداران در راه دفاع از حق و حقیقت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

این اعیاد خجسته فرصتی برای پاسداشت و تقدیر از رشید مردان و زنانی است که برای دفاع از خاک پاک ایران اسلامی و حفظ عزت و استقلال ملت بزرگ ایران جان شیرین را به دست گرفتند و به جنگ اهریمن رفتند و به افتخار جانبازی نائل شدند.

یادآوری مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های پاسداران جان بر کف همواره الهام بخش همگی ما برای تلاش در راه رسیدن به ایران قوی و استوار خواهد بود.

اینجانب با نثار سلام و صلوات به ارواح طیبه شهدا و امام راحل، میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و خجسته زادروز اسطوره فداکاری و وفاداری حضرت عباس (ع) و روز جانباز و همچنین میلاد پربرکت حضرت زین‌العابدین امام سجاد(ع) را به عموم مسلمین به ویژه همکاران  ارجمند در  خانواده بزرگ نفت پاسارگاد تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه عزیزان توفیقات روز افزون و بهره معنوی از این ماه پربرکت مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز