خبرگزاری کار ایران

توسعه فضای سبز رویکرد مدیریت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۲۹۳

مدیر پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند از توسعه فضای سبز منطقه، توسط این مدیریت خبر داد.

به گزاش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزا اروند، غلامعلی فاضل امیری ضمن اشاره به اهمیت و نقش فضای سبز در حیات و رشد و ارتقاء فضای شهری به عنوان یکی از شاخص های توسعه پایدار، اظهار داشت: با توجه به این رویکرد، کاشت ۱۱۰۰ نخل در بلوار امام علی (ع)، حدفاصل میدان فرودگاه تا جزیره مینو، کوی کارمندان، راه آهن خرمشهر توسط مدیریت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند انجام شد.

وی افزود: طی یک اقدام فرهنگی در دو رویداد المپیاد ورزشی مناطق آزاد و  همایش ملی گردشگری سبز، طرح کاشت نهال به جای اهدای تندیس نیز در راستای توسعه فضای سبز اجرایی گردید.

فاضل امیری با تأکید بر اینکه توسعه فضای سبز شهری موجب تولید اکسیژن، تعدیل دمای محیط، زیباسازی ، کنترل آلودگی بصری و… می شود، اذعان داشت: گسترش فضای سبز باعث بالا رفتن کیفیت محیط زیست شهری شده و رفاه و آسایش بیشتری برای شهروندان در پی خواهد داشت؛ با همین نگاه بیش از ۱۲۰۰ اصله نهال از قبیل توت، کنار، اکالیپتوس، نارج و…توسط سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون کاشته شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد فضای سبز فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان به وسعت ۴ هکتار و چیزی نزدیک به ۳ هکتار فضا در دیگر نقاط منطقه، از جمله اقداماتی بوده که مدیریت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند در راستای مسئولیت های اجتماعی و بالابردن سرانه فضای سبز نسبت به آن اقدام کرده است.

اختصاص بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تعمیرات مدارس منطقه

مدیر پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند، در بخش دیگری از سخنانش افزود: این مدیریت در کنار برنامه های اجرایی خود در سال تحصیلی جاری با اختصاص ۵ میلیارد تومان نسبت به تعمیر و بازسازی مدارسی از جمله نیایش، ایران، حوزه علمیه خواهران، دارالقرآن صدرا و…اقدام نموده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز