خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۴۱۵

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت میلاد امام حسین (علیه السلام) روز پاسدار، حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) روز جانباز و امام‌ سجاد(ع)؛ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، متن پیام “علی زارعی” به شرح زیر است:

 

سوم وچهارم ماه شعبان مصادف با میلاد فرخنده و با سعادت پاسدار بزرگ اسلام، حضرت امام حسین (ع) و پرچمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) به ترتیب روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده؛ نیروهای مخلصی که بنیانگذار جمهوری اسلامی آنها را نیروهایی مؤمن و برآمده از متن انقلاب می‌شمرد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ثمره خون شهدا و دلاوری پاسداران و جانبازان این آب و خاک است که خالصانه در راه وطن جانفشانی و مجاهدت نمودند.

این ایام فرصتی نیکو جهت تجلیل وتبیین مقام شامخ پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی است.

 

ایجانب اعیاد شعبانیه و میلاد پر برکت سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) «روز پاسدار» و زادروز فرخنده بزرگ جانباز کربلا و «روز جانباز» را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همکاران ارجمندم تبریک عرض نموده ، تندرستی و بهروزی همگان را از پروردگار متعال مسئلت دارم.

علی زارعی

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز