خبرگزاری کار ایران

تکمیل زیرساخت‌های «دروازه‌های ورودی» منطقه آزاد اروند جهت استقرار گمرک

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۸۳۰

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از تکمیل و تقویت زیرساخت‌های دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند جهت استقرار گمرک، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «قاسم شریف‌باوی» معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اعلام این خبر، افزود: در راستای تکمیل و تقویت زیرساخت‌های دروازه‌های ورودی منطقه آزاد اروند جهت استقرار گمرک، جلسه ای با حضور عوامل کارفرما، مشاور و پیمانکار جهت بررسی مسائل و موضوعات این مهم برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت استقرار گمرک در مبادی ورودی منطقه به‌ عنوان یک ظرفیت مهم توسعه اقتصادی، اظهار داشت: به زودی عملیات اجرایی تکمیل گیت آبادان- ماهشهر آغاز و معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند نظارت بر این پروژه را عهده دار خواهد بود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: برنامه زمانبندی به‌ عنوان نقشه راه اجرای طرح و کنترل پروژه دو موضوع بسیار مهم در این پروژه است که پیمانکار مربوطه می‌بایست به آن توجه ویژه داشته باشد.

بر اساس این گزارش پس از پایان نشست هیأت مذاکره کننده با حضور در محل اجرای پروژه از نزدیک نقاط ضعف و قوت این طرح را بررسی کردند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز