خبرگزاری کار ایران

تلاش همه جانبه جهت رفع مشکلات، نقطه عطف دیدار مردمی مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۳۰۰

مشکلات و در خواست های ۹۰ نفر از کیشوندان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه بررسی شد.

 

به گزارش ایلنا؛ در این دیدار  که عصر دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد؛رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه و رییس بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع آنها صادر کردند.

در این دیدار مردمی که در فضایی صمیمی و به دور از تشریفات اداری بود؛ درخواست ها و مشکلات ۹۰ نفر از کیشوندان بررسی و برای پیگیری به مسوولان اجرایی ارجاع داده شد.

رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار  ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز های آنان، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات و راهکارهای لازم را در چارچوب قوانین و مقررات  به معاونین و مدیران حوزه های مربوطه صادر کرد.

گفتنی است طرح های سرمایه گذاری، اشتغال، مسکن، درخواست مجوز فعالیت اقتصادی، بحث های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، تسهیلات بانکی و وضعیت معیشتی از جمله موارد مطرح شده در جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه بود. 

شایان ذکر است دیدارهای چهره به چهره مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم  شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز