خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

ایجاد اشتغال به معنای محیا کردن میز نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۳۰

باید از بخش های خصوصی دعوت کنیم و با دادن تسهیلات دولتی و قانونی از آن ها انتظار ایجاد اشتغال در شهرمان را داشته باشیم.

فرمانداری شهرستان قائم شهر، در ادامه دیدارهای مردمی شهر و روستا این بار در منطقه کوچکسرا قائم شهر به دیدار و بررسی مشکلات اهالی این محل پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی، در این دیدار ضمن گرامیداشت زعامت حضرت امام مهدی(عج) بعنوان دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت ابراز داشت: در تمامی دیدارها این مسئله را عنوان می کنم و آن صداقت با مردم و قول دادن برای انجام امور در حد توان است.

وی ادامه داد: برای اینکه تعهدات قول داده شده بین ما و شما بهتر پیگیری شود و به مرحله اجرا برسد شما باید از میان اهالی محل شخصی را در نظر بگیرید تا رابط شما با ما شود.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: بعضی ها بر این باور غلط پایبندند که تمام مشکلات موجود را باید با پول حل کرد که این امر خلاف واقع است بلکه خیلی از کارها را می توان با تدبیر و مدیریت صحیح رفع و رجوع کرد.

وی در راستای بیان مشکلات مردم مبنی بر نیمه کار بودن ساخت مسجد الرسول و نبود امکانات رفاهی بخاطر قرار داشتن این مسجد در راه مسافران شهرهای دیگر گفت: اعتبارات سال ۹۳ تقسیم شده است ولی با آمدن اعتبارات سال ۹۴ و کمک گرفتن از اداره اوقاف در این امر سعی بر رفع این مشکل می نماییم.

در ادامه بعضی از حاضرین بر نبود جشن های بزرگ در شهر گله مند شدند که محمدی اظهار کرد: با ورود دولت تدبیر و امید به قائم شهر سعی بر آن شد تا رفاه مردم در همه زمینه ها فراهم شود.

محمدی، ادامه داد: بنده با تایید حرف شما باید بگویم در این راستا جشن های بزرگی با همکاری شورا و شهرداری به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد و چندین برنامه را نیز با همکاری سپاه در پارک ولی عصر انجام شد در مجموع سعی بر این است که برنامه هایی از این قبیل بیشتر شود.

وی ضمن اشاره به اصطلاحی عامیانه مبنی بر این که زنبیل حاصل از فعالیت روزانه هر شخصی باید حاوی اعمال صالح و رضایت خدا باشد گفت: من با شما صادقانه عرض می کنم ایجاد کار برای افراد فقط محیا کردن میز نیست.

محمدی اذعان داشت: ما باید از بخش های خصوصی دعوت کنیم و با دادن تسهیلات دولتی و قانونی از آن ها انتظار ایجاد اشتغال در شهرمان را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بنده برای این حرفم دلایلی دارم افزود: بعنوان مثال در بحثراه اندازی نانوایی های سنتی خیلی از افراد با این ایده مخالف بودند ولی این کار انجام شد و در حال حاضر این نانوایی ها در دو شیفت سه الی چهار نفره مشغولند و یا دادن تسهیلات به خانمی که طبق آخرین آمار ۹۰ نفر از خانم های سرپرست خانوار را مشغول به کار کرده است.
در انتها اهالی ساکن در این منطقه ضمن تشکر از حضور فرماندار و هیئت همراه برای او و سایر مسئولین زحمت کش از خدا بقای عمر با عزت را خواستار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز