خبرگزاری کار ایران

انتصاب در شهرداری ساوه

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۷۲

شهردار ساوه در حکمی مصطفی احمدی را به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری این شهر منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از استان مرکزی، در مراسم معارفه معاون جدید خدمات شهری شهرداری ساوه گفت: آقای احمدی، برای اهداف سازمانی، همواره انرژی زیادی صرف نموده و مردانه و با پشتکار بالا به اداره امور پرداخته‌اند.

او افزود: توانمندیهای احمدی بر هیچ کس پوشیده نیست و امید است که با حضورش روحی تازه در حوزه خدمات شهری شهرداری ساوه دمیده شود.

جوادی خاطر نشان کرد: پیش از این هم وی با انرژی در کنار ما بوده و از هیچ کوششی جهت اهداف شهرداری دریغ نورزیده و این سمت تنها مسئولیتی سنگین‌تر بر دوش ایشان نهاده است که قطعا همچون گذشته کارنامه درخشانی از خود به جای خواهد گذاشت.

شهردار ساوه، تغییر را اصل بی‌چون و چرای تحولات خوانده و یادآور شد: با توجه به حمایت همه جانبه شورای محترم اسلامی شهر که حقیقتا پشتوانه محکمی برای مجموعه شهرداری برای گام نهادن در مسیر تعالی و ایجاد تحول و در ‌‌نهایت جلب رضایت شهروندان هستند، بدون تردید با بهره گیری از نقطه نظرات تخصصی معاونین و دیگر کار‌شناسان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ساوه نیز گفت: از صمیم قلب خوشحالم چرا که بی‌شک جنابعالی استحقاق همه این خوبی‌ها را داشته و اطمینان دارم در اداره امور محوله به نحو شایسته‌ای اقدام خواهید کرد.

سید مرتضی ابطهی اظهار کرد: صمیمیتی که در مدیران شهرداری ساوه حاکم است، قابل ستایش بوده و در این دوره خدمت رسان مردم هستند و در این مدت کوتاه شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز