خبرگزاری کار ایران

در ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی مطرح شد؛

حمایت همه جانبه نمایندگان مجلس از تولید و اشتغالزایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۷۶

ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف پیاده‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش خصوصی و‌ دولتی و برگزاری پنل‌های آموزشی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف پیاده‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش خصوصی و‌ دولتی و برگزاری پنل‌های آموزشی برگزار شد.

این اجلاس با حضور مصطفی نخعی، سخنگو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، هادی قوامی، معاونت امور حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی، حجت الاسلام میرتاجدالدینی، نمانیده مردم تبریز در مجلس، و سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام برگزار شد.

نمایندگان حاضر در این اجلاس بر حمایت از کارآفرینان تاکید کردند و قوانین مصوب مجلس در راستای حمایت از تولید و جلوگیری از واسطه‌گری دانستند. مجلس بر راهکارهای بازگشایی بازارهای صادراتی و بهای بیشتر به تولیدکنندگان و جلوگیری از واردات در شرایط تولید داخل دارد. به گفته نمایندگان مجلس برای کارخانه‌هایی که مولد نیستند مالیات در نظر گرفته است تا جای ممکن از واسطه گری جلوگیری کند. 

در این اجلاس از ۱۷ کارگروه تعیین شده توسط سعید خزایی، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه و مدرس دوره های آینده پژوهی در دانشگاه تهران و ریاست کمیته علمی اجلاس مورد ارزیابی‌هایی قرار گرفتند که در نهایت ۵۰ سازمان  مورد تجلیل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز