خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

نمایشگاه کتاب ساری افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۰۴۲

نمایشگاه کتاب ساری در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری با حضور استاندار مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، نمایشگاه بزرگ کتاب ساری صبح امروز در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری با حضور استاندار مازندران، فرماندار شهرستان ساری و مسئولین شهرستانی و استانی افتتاح شد.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت:در این نمایشگاه 45 ناشر حضور دارند که بیشتر آن‌ها ناشران استانی هستند و در 41 غرفه کتاب‌های نشر خود را با 20 تا 40 درصد تخفیف در معرض دید مخاطبان نمایشگاه قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از بیستم تا بیست و هفتم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دایر است، افزود: ناشران حاضر در نمایشگاه 15 هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف فنی، بهداشتی، پزشکی، علوم انسانی و غیره را عرضه می‌کنند.

مدیر کل ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد : همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب ساری در مجتمع‌های فرهنگی سایر شهرستان‌ها نیز نمایشگاه کتاب برپاست.

وی تنها محدودیت نمایشگاه کتاب ساری را محدودیت مکانی دانست و گفت: مکان این نمایشگاه بزرگ نیست و چنانچه فضای بزرگ‌تری در اختیار داشتیم، نمایشگاه بزرگ‌تری برپا می‌کردیم البته این نمایشگاه نمایشگاه کتاب شهرستان ساری است و نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران را در آینده برگزار خواهیم کرد و منتظر هستیم که سازمان برنامه و مدیریت به به تعهدی که در شورای برنامه ریزی و توسعه به عهده گرفته است، عمل کند.

جاودانی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثار جدید و قدیم ناشران حاضر به نمایش گذاشته است، گفت: حضور مردم و فروش ناشران در نمایشگاه سال گذشته راضی‌کننده بوده و امیدواریم امسال نیز همین‌گونه باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز