خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس :

وضعیت اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۹۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان به دلیل شرایط اقتصادی مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛عبدالله رضیان عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت: توجه اتاق بازرگانی برای توانمندی صنایع و معادن استان امری ضروری است. وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان به دلیل شرایط اقتصادی مطلوب نیست چون در مجموع شهرک‌های صنعتی وضعیت نامطلوبی داریم.

وی با اشاره به اینکه نیمی از واحدهای صنعتی استان به صورت نیمه‌ کاره فعالیت می‌کنند، افزود: ضرورت توجه دولت به برخی معادن شاخص استان نظیر معدن ذغال سنگ البرز مرکزی احساس می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ظرفیت توانمندی اتاق بازرگانی مازندران باید تقویت شود،گفت: در آستانه برداشت محصول مرکبات مازندران هستیم و سال گذشته به دلیل سرما چالش جدی ایجاد شده بود و باغداران دل نگرانی شدیدی دارند که نیاز به سازماندهی بازار مرکبات دارد.

وی با اعلام اینکه ظرفیت تولید مرکبات استان بیشتر از مصرف آن است، افزود: زمینه صادرات محصول مرکبات مازندران و استان‌های شمالی باید از طریق اتاق بازرگانی و دولت با جدیت بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در جهت سوق یافتن به بخش خصوصی توانمند پیش برویم، گفت: مجلس تمام تلاش خود را برای حمایت از بخش تولید، صنعت و معدن در کشور مضاعف خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز