خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

مشارکت بنیاد برکت در 15طرح اقتصادی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۱۹

استاندار مازندران گفت:بنیاد برکت در 15طرح اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری 28 میلیارد تومان مشارکت داشته است که منجر به ایجاد شش هزار شغل در استان داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،ربیع فلاح جلودار صبح امروز در آیین افتتاح 12 مدرسه بنیاد برکت در مازندران به صورت همزمان با افتتاح 130 مدرسه در سراسر کشور، با تأکید بر فلسفه‌ی وجود بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی و توسعه واحدهای اقتصادی و آموزشی اظهار داشت: این بنیاد در مازندران در 15طرح اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری 28 میلیارد تومان مشارکت داشته است که منجر به ایجاد شش هزار شغل در استان داشته است.

وی افزود: همچنین بنیاد برکت در ساخت 49 مدرسه با311 کلاس درس و 29 میلیارد تومان هزینه مشارکت داشته است که امروز نیز 12 مدرسه افتتاح شده است.

استاندار مازندران گفت: تاکنون 34 مدرسه تکمیل وبه بهره‌برداری رسیده است و 15 مدرسه نیز در حال ساخت است.

وی به ساخت مساجد و مراکز فرهنگی بنیاد برکت در مازندران نیز اشاره داشته است ادامه داد:80 مسجد با اختصاص پنج میلیارد تومان در آستانه بهره‌بردا ی است.

فلاح گفت:احداث 500 واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد 500 میلیون تومان و تحت پوشش قراردادن 688 یتیم با هزینه یک میلیارد تومان اعطای 9 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به یک هزار و 499 متقاضی ناطق محروم تاکنون 685 طرح به ارزش 272 میلیارد تومان در مازندران سرمایه‌گذاری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز