خبرگزاری کار ایران

معاون سیما خبرداد؛

پخش برنامه های مسجد مقدس جمکران از شبکه های مختلف سیما

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۸۵

صدا وسیما همه توان خود را در پوشش برنامه های مسجد مقدس جمکران درایام نیمه شعبان به کارخواهد گرفت / دستگاه های جاسوسی برای تاثیر درجوامع مختلف بر روی مراکز موثر و چهره های شاخص سرمایه گذاری می کنند.

معاون سیما از پوشش جشن های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران در شبکه های مختلف رسانه ملی خبرداد.

به گزارش اینا، علی دارابی در دیدار با تولیت این مکان مقدس گفت: صدا وسیما همه توان خود را در پوشش برنامه های مسجد مقدس جمکران درایام نیمه شعبان به کارخواهد گرفت، تا هموطنان عزیز وعاشقان حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه) که نتوانستند در این مکان مقدس حضور داشته باشند از این برنامه ها بهرمند شوند.

در این دیدار که مدیران رسانه ملی هم حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: خدمت رسانی و آماده سازی مسجد برای سجده کنندگان، فضیلت بالایی دارد و لازم است مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه بزرگ شیعه بیش از پیش به جهانیان معرفی شود.

وی بااشاره به اینکه یکی ازعوامل بقای نظام اسلامی جنگ تحمیلی بوده است افزود: دستگاه های جاسوسی برای تاثیر درجوامع مختلف بر روی مراکز موثر و چهره های شاخص سرمایه گذاری می کنند تا ارکان نظام را خدشه دار کنندولی ما با فرهنگ سازی میتوانیم فتنه دشمنان راخنثی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز