خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دولمتردان با همکاری بنیاد برکت در مازندران ایجاد اشتغال کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۱۴

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:دیار سرسبز و علوی مازندران بر عکس زیبایی ظاهریش از محرومیت باطنی رنج می برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از 12 مدرسه بنیاد برکت مازندران همزمان با 130 مدرسه ی بنیاد برکت سراسر کشور در سالن شماره یک استانداری با اشاره به طرح بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ع) اظهار داشت: بهره برداری از 12 مدرسه در مازندران حاصل تلاش بنیاد برکت در استان است.

وی افزود: بنیاد برکت یکی از اقدامات ارزشمند و فاخر ستاد اجرایی فرمان امام(ره)بوده است که امروز شاهد عملکرد ارزنده این بنیاد هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دیار سرسبز و علوی مازندران بر عکس زیبایی ظاهریش از محرومیت باطنی رنج می برد ،از دولمتردان خواستار ایجاد اشتغال با همکاری بنیاد برکت در مازندران شد.

وی افزود:امیدواریم با همکاری و تعامل همه ی دستگاه های اجرایی و دولتمردان محرومیت و فقر از جامعه و استان رخت بر بندد.

وی تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و یادآوری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس پرتوی از عاشورای حسینی و هشت سال دفاع مقدس است که مازندران با لشکر 25 کربلا  با اهدای 10 هزار و 400 شهید نقش بسزایی در هشت سال جنگ تحمیلی داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز