خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دولت با ایجاد اشتغال به دنبال ریشه کنی فقر در جامعه باشد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۰۵۷

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:دولت وظیفه دارد تا با ایجاد اشتغال فقر و بیکاری را در جامعه ریشه کن کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در نماز جمعه امروز ساری درآستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به خصوصیات فکری ،عقیدتی و فرهنگی این امام ششم اشاره کرد و اظهار داشت: امام صادق (ع) با تربیت 4 هزار شاگرد توانست حوزه علمیه را بنیانگداری کند.

وی افزود: دوران سی و چهار ساله امامت امام صادق علیه السلام ، عصر شکوفایی معارف اهل بیت (ع)  بود از نظر علمی و معنوی دارای مقامی والا و ارزشمند بودند به گونه ای که می توان گفت همه علوم اهل بیت (ع) در وجود ایشان جمع بود.

خطیب نماز جمعه ساری به 26 تیرماه مصادف با سالروز تاسیس شورای نگهبان به فرمان امام راحل در سال 1359 اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان به موجب اصولی از قانون اساسی تأسیس شد و وظیفه خطیر صیانت از قانون اساسی نظام از انحرافات و حفظ آن در مدار اسلام بر عهده این نهاد مقدس گذاشته شد.

وی افزود: با دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت عالمانی سترگ و ایستادگی ملت بزرگ ایران قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاقی برای ملت و مبنای استحکام نظام نوپای جمهوری اسلامی به تأیید رسید.

آیت الله طبرسی به فرموده مقام معظم رهبری ، شورای نگهبان ضامن و نبض نظام است و وظیفه دارد تا از تحریف و انحراف و توجیه از خود خودداری کند.

وی حفظ میثاق ملی را از وظایف شورای نگهبان عنوان کردو ادامه داد: اکنون این نهاد به با حمایت و هدایت مقام معظم رهبری اقتدار، عزت و جایگاه خود را در کشور به خوبی حفظ کرده است ضمن اینکه در زمان مشروطه شیخ فضل الله نوری شهید بزرگوار حفظ و حراست اسلام ، اصل متمم را برقانون اساسی اضافه کرده است که بتواند در مقابل منحرفین باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با یادآوری سالروز بهزیستی و تامین اجتماعی ، گفت: سازمان بهزیستی از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که بر اصل حمایت از مستضعفان و محرومان شکل گرفته است.

وی افزود: اگر چه حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه از وظایف خطیر این نهاد دولتی است اما دولت وظیفه دارد تا با ایجاد اشتغال فقر و بیکاری در جامعه ریشه کن کند و فقر و بیکاری برای همیشه از جامعه رخت بر بندد.

آیت الله طبرسی به 25 تیرماه سالروز آزادی موصل و فتح آندلس اشاره کرد و گفت: مسلمان توانستند طی سه سال دشمنان و داعشیان را از سرزمین موصل بیرون انداخته به پیروزی دست یابند دشمنانی که سرکرده آنها آمریکای پلید و انگلیس و اسرائیل است.

وی ادامه داد: آمریکا در خاورمیانه چکار می کند ، و این کشتارهای که در کشورهای خاورمیانه صورت می گیرد زیر نظر آل سعود ، انگلیس و اسرائیل است و باید آمریکا بارش از خاورمیانه جمع کند تا آنجا امن شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز