خبرگزاری کار ایران

فرماندار بانه مطرح کرد:

بیکاری از موضوعات مهم و مورد توجه دولت است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۳۸

فرماندار بانه گفت: در حال حاضر موضوع بیکاری از موضوعات مهم و مورد توجه دولت است لذا تلاش برای رفع این مشکل از اولویت های اصلی دولت و نمایندگان آن در شهرستان ها است.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ملت ایران مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا؛ ایثارگران و جانبازان است گفت: اگر امروز ملت ایران در کمال امنیت و آرامش زندگی می‌کند همه به برکت ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان است که در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن جان خود را در راه امنیت و عزت این کشور در طبق اخلاص نهادند.

وی با بیان اینکه بیکاری و مسئله ایجاد اشتغال برای آحاد جامعه و از جمله فرزندان شاهد از مباحث اصلی است، افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر موضوع بیکاری از موضوعات مهم و مورد توجه دولت است لذا تلاش برای رفع این مشکل از اولویت‌های اصلی دولت و نمایندگان آن در شهرستان‌هاست.

فرماندار بانه خاطرنشان کرد: با توجه به اشباع شدن استخدام در نهادهای دولتی می طلبد که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تقویت این بخش جوانان بیکار و فرزندان شاهد و ایثارگر را در این بخش استخدام و بکارگیری کنیم.

فلاحی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های شهرستان بانه در بخش خصوصی ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که در آینده در بحث شرکت های صنعتی و منطقه آزاد بانه بوجود خواهد آمد زمینه استخدام و بکارگیری فرزندان شاهد در این بخش بیشتر فراهم خواهد شد و اولویت ما نیز بکارگیری این عزیزان در بخش خصوصی و مشاغل مربوط به آن است.

 وی همچنین به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: نصب تابلو و بیلبوردهای مربوط به شهید و شهادت در نقاط مختلف شهر و همچنین برگزاری یادواره های شهدا و دیدار از خانواده معظم شهدا از جمله اقداماتی است که بایستی در این راستا مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بانه از جانمایی نا مناسب برخی از تابلوها و بیلبوردهای مربوط به شهدا در مکان‌های نامتناسب با شان و جایگاه آنان نیز انتقاد کرد و گفت: برخی از این تابلوها در مکان‌های نامتناسبی جانمایی شده که نیازمند ساماندهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز